اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

بهترین گروه از پسران و دختران ایرانی

بزرگترین گروه دخترها و پسرهای باحال ایرانی 

  

BARAN GROUP 

 

 

Best Persian Yahoo Group  

 

شاد باشید بخندید و از اینترنت لذت ببرید ! 

 

 

 

 

 

لازم نیست هر روز وقت خود را توی سایتهای مختلف صرف کنید تا کلی عکس و مطلب مورد علاقه تان را پیدا کنید !

 

شما فقط باید ایمیل خودتون رو هر روز چک کنید و منتظر بهترین و بروزترین و جالب ترین مطالب و عکس ها باشید ! 

 

 

 

 

 

- ابتدا روی لینک روبرو کلیک کنید:http://groups.yahoo.com/group/baran-group/join

2- با Yahoo!ID خود Sign in کنید (توجه:  ممکن است این مرحله را Yahoo به صورت اتوماتیک انجام دهد. پس اگر Yahoo از شما UserName و Password نخواست به مرحله 3 بروید.)

تذکر:چنانچه در سایت یاهو ثبت نام نکرده اید،و Yahoo!ID ندارید باید طبق روشی که در اینجا آموزش داده شده است، برای خودتان یک Yahoo!ID ایجاد کنید.

3- صفحه‌ای باز خواهد شد که شبیه صفحه زیر است. طبق دستور‌العمل نمایش داده شده  

در عکس عمل کنید (کافیست کد امنیتی که در پایین صفحه داده شده را در کادر کنارش وارد  

نمایید و روی دکمه join  کلیک کنید.)

برای دیدن عکس در سایز بزرگ روی آن کلیک کنید 

 

تذکر: کلمه خواسته شده در باکس مشکی بر هر فرد متفاوت است

 

4- تبریک می‌گویم. هم‌اکنون شما عضوی از  این گروه هستید. تا چند لحظه دیگر ایمیلی 

 با موضوع:Welcome to baran-group-Groups برای شما ارسال خواهد شد که نشانه  

قبولی عضویت شماست.

 

نکته:چنانچه سوال یا مشکلی داشتید با ایمیل آدرس n_orj@yahoo.com  در

میان بگزارید. 

  

 برای عضویت با gmail یا سایر ایمیلها اینجا را کلیک کنید

 

بخاطر داشته باشید عضویت در این گروه و استفاده از مطالب آن کاملاً رایگان می‌باشد !

 منتظر حضور گرم شما در بین دیگر اعضای گروه هستیم

شما از این به بعد شاهد دریافت بهترین و جذاب ترین مطالب ارسالی به ایمیل خود خواهید بود

 

 
    
نظرات 15 + ارسال نظر

سلام!

ممنون از ابراز لطفتون.

من لینکتون کردم . خوشحالم شدم!

وبلاگ شما هم جالبه!

موفق باشین.

مهری 1387/12/04 ساعت 14:07 http://raze-zibaei.blogsky.com

با سلام
من شما را لینک کردم
شما هم من را با نام هرچی که خانوما و دخترا باید بدونند لینک کنید

http://raze-zibaei.blogsky.com

با تشکر
بازم سر بزنید


وبلاگتون خیلی دیر بار گذاری میشه

سلام.ممنون که به من سر زدید.من شما رو لینک کردم.خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم.موفق باشید.

سلام من شما را لینک کردم لطفا وبلاگ من را با نام " دانلودستان " لینک کنید
متشکر
آدرس وبلاگ : http://downloaddownload.blogsky.com

سلام خسته نباشید. من شما رو با اسمی که خودتون خواستید لینک کردم

خوشحال می شم منو هم لینک کنید.

موفق باشی.

مرتضی 1387/12/06 ساعت 10:11 http://pix1.blogsky.com/

انجام وظیفه نمودم شما هم منو با نام فقط عکس لینک کنید

salam aziz.webe ghashangi dari.be manam sari bezan va age mayel budi link kon manam haminkaro mikonam.mer30

لینک شدید.
سپاس.

امین 1387/12/11 ساعت 13:23 http://www.kamyabcenter.sub.ir

سلام باشه مشکلی نیست می زارم.....
درضمن آی دی مسنجرتونو اگر میشه به من بدین یا واسه منو ادد کنین>>>>
amin.7sky مرسی منتظرم>>>>>>>><<<<<<<<<

Hamid 1387/12/11 ساعت 14:16 http://downloadha1.blogsky.com/

سلام
خوبی نادر داداش ؟
من بنرتو 1 ماه میزارم تو وبلاگ
تو هم بنر منو بزار . اگه نتونستی بنر بزاری بگو یه کار دیگه میکنیم /
مرسی

قابل توجه حکومت عربی! ایران :
بیانیه شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران
پاسخ به جنجال اخیر حکام و رسانه های عربی:
ادعای ارضی علیه ایران نکنید تا ادعای متقابل نشنوید
ادعای ارضی "الجزیره" قطر علیه ایران
عراق هم نام خلیج فارس را جعل کرد...
اتحاد اعراب وحشی بر علیه ایران...
اخبار کامل رو در تارنمای ما بخونید و حتما نظر بدید.
www.koorosh-kabir-aryayi.blogfa.com


درود بر کوروش بزرگ
با چهارشنبه سوری اپ هستم
خوشحال میشم نظرتون رو بدونم.
پاینده ایران
کوروش
www.koorosh-kabir-aryayi.blogfa.com





شجاعت را از این زن ایرانی بیاموزیم

نامه دلیرانه زن ایرانی به احمدی نژاد

حتما با شجاعت نامه
و
چهارشنبه سوری
اپ هستم
خوشحال میشم پس از خوندن نظرتون رو راجع به این اقدام جسورانه بیان کنید
کوروش
www.koorosh-kabir-aryayi.blogfa.com

درود بر کوروش بزرگ

نوروز اهورایی یادگار نیاکان نیک اندیش و نیک گفتار بر شما اریاییان نیک کردار خجسته باد.
یکی از اگاه کننده ترین پیامهای تبریک نوروزی رو توی وبلاگم گذاشتم.از تو اریایی باغیرت میخوام که این تبریک رو به هر روش ممکن به اگاهی ایرانیان دیگر نیز برسونی.خوشحال میشم تبریک قشنگ نوروزی خودت رو هم برام به یادگار بذاری.

سپاس
کوروش

سلام من شما را لینک کردم شما هم من را با نام " سایت تفریحی آموزشی برای جوانان " لینک کنید باز هم به من سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد