اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

خرید کارتون پینوکیو

این کارتون بر گرفته از داستانی ایتالیایی نوشته "کارلو کلودی" بود.ماجرای پیرمردیه (پدر ژپتو) که برای اینکه از تنهایی در بیاد با چوب یک عروسک میساز
و نامشو پینوکیو میذاره و فرشته مهربون بهش جون میده
این بچه خیلی ساده و زود باوره و توی بیشتر قسمتهاش روباه مکار و گربه نره سرش کلاه میذارن

تگها :

خرید کارتون پینوکیو فروش کارتون پینوکیو خرید اینترنتی کارتون یوگی و دوستان فروش اینترنتی پینوکیو خرید پستی پینوکیو فروش پستی پینوکیو فروش کارتون پینوکیو


خرید کارتون سرندی پیتی ( سرنتی پیتی ) جزیره نا شناخته

کارتون قدیمی » کارتون قدیمی

جزیره ناشناخته، سرندیپیتی

مجموعه کارتون زیبای جزیره ناشناخته ( سرندیپیتی ) ارائه شده در ۱ دی وی دی بیش از ۳ ساعت شامل قسمت

های مختلف کارتون قابل پخش بر روی تمامی دستگاه های دی وی دی خانگی  و کامپیوتر (کپچر شده از تلویزیون )

کلیه محصولات فروشگاه دارای ضمانت می باشد و در صورتی که محصولی مشکلی داشته باشد نسخه تعویضی در اسرع وقت مجددا ارسال می شود.


ر

تحصیل در هند

قطع  دکترا

رشته هایPHD : در تمام رشته های PHD سیستم به صورت استاد راهنما است و شخص دانشجو حداقل باید 24 ماه در هند حضور مستقیم داشته باشد و بعد از آن از طریق اینترنت و ایمل می تواند با استاد راهنما در ارتباط باشد. طیف رشته های PHD بسیار وسیع است. هزینه PHD نسبتا مناسب است و معمولا دوره به صورت کلی 2-3 سال است .

بهترین پیشنهاد ما برای شما، آمدن به هند با یک ویزای زبان انگلیسی برای یک دوره زبان است که هزینه  کمی دارد و با اینکار ضمن تقویت زبان خود با محیط نیز آشنایی کامل پیدا میکنید و برای پیدا کردن استاد راهنما و ارائه پروپوزال مشکلی نخواهید داشت. تجربه نشان داده به علت عدم حضور متقاضی، اکثر ا.

طریقه اخذ پذیرش در PHD:

ابتدا باید مدارک لیسانس و فوق لیسانس و ریز نمرات ترجمه و تایید شود (مانند دوره لیسانس) این مدارک به همراه کپی پاسپورت و عکس ارسال می گردد. در کنار اینها باید تز یا پروپزال هم اضافه شود که در10-5 صفحه باید تهیه شود و بعداز این مدارک توسط استاد راهنمای مورد نظر تائید شود. پیدا کردن استاد راهنما یک کار بسیارسخت است به دلیل اینکه معمولا دستمزد بالا طلب می کنند و همچنین با حجم بالای دانشجوی خارجی اکثر اساتید دارای 3-4 شاگرد هستند که این MAX تعدادی است که یک استاد راهنما می تواند داشته باشد. بعد از تائید و امضای استاد راهنما و دانشگاه و ثبت مدارک در دادگاه (یعنی تعهد مبنی بر حضور دانشجو در اسرع  وقت در دانشگاه و پایبندی به موازین اخلاقی در هندوستان) پذیرش موقت PHD صادر می شود. دانشجو با این پذیرش در مدت کم نمی تواند ویزای تحقیقاتی (مخصوص دوره دکتری) دریافت کند و از طرفی باید در کوتاه ترین زمان ممکن در دانشگاه حضور پیدا کرده و در جلسه دفاعیه از پروپزال (تز) شرکت کند در صورت قبولی در این جلسه دفاعیه شخص به عنوان دانشجوی رسمی PHD مشغول به تحصیل می شود بنابراین با توجه به اینکه با پذیرش موقت دوره PHD در کوتاه مدت نمیتوان به هند آمد به دانشجویان PHD توصیه می گردد یکی از 2 راه زیررا انتخاب کنند:

1.     اخذ ویزای توریستی 6 ماهه یا 4 ماهه.

2.     درخواست پذیرش برای دوره های زبان و حضور در هند با ویزای دانشجویی دوره زبان.

توصیه ما انتخاب راه دوم است چون تبدیل ویزای توریستی به دانشجویی در هند امکانپذیرنیست و شخص باید حتما برای تعویض عنوان ویزا به ایران و سفارت هند مراجعه کند و دلیل دیگر اینکه دانشجو با ویزای دانشجویی دوره زبان می تواند در هند تعویض ویزا کند و ویزای تحقیقاتی بدون حضور در ایران دریافت کند و هم اینکه دوره زبان به دانشجو کمک می کند تا به استاد رابطه گفتاری موثرتری داشته باشد.

اخذ پذیرش دورة‌ دکترا Ph.D در تمامی دانشگاههای هند تقریباً یکسان است . دانشگاه ، دوره های تحقیقاتی دکترا را در رشته های مختلف در یک لیست ارائه می دهد.

متقاضی می تواند دورة‌ دکترا را در دپارتمان دانشگاه یا موسسات تحقیقاتی تأیید شده زیر نظر یک استاد راهنمای تأیید شده از طرف دانشگاه مربوطه انجام دهد .قوانین مربوط به واجد شرایط شدن ، ثبت شدن ، نظارت ، تسلیم و ارزیابی تز سپس ارائه شفاهی و دفاعیات تز بصورت زیر است :

  1. واجد شرایط شدن:  Eligibility برای پذیرش دورة‌ Ph.D  در یک موضوع خاص متقاضی باید دارای مدرک فوق لیسانس با حداقل نمرة‌ قبولی 50% باشد .

  2. ثبت شدن: Registration   یا Admission  
    -
    متقاضی دوره Ph.D باید به معاونت آموزشی دانشگاه مراجعه و فرمهای مخصوص پذیرش دکترا را تکمیل و فیش مربوطه را پرداخت نماید . - متقاضی همراه با فرم تکمیل شده 8 نسخه از پروپزال دکترای( Proposal Ph.D )خود را به گروه مربوطه ارائه می دهد . بر اساس گواهی واجد شرایط شدن و همچنین امضاء استاد راهنما مبنی بر اعلام آمادگی وی برای قبول راهنمایی متقاضی رئیس گروه مربوطه پذیرش موقت Admission Provisional را صادر می نماید . -  پس از دریافت پذیرش موقت، متقاضی باید معرفی (Presentation  )مختصری از محدودة مرتبط با طرح تحقیقاتی خود را در حضور استاد راهنما( Research Guide )خود و دو استاد راهنمای دیگر ارائه دهد .این معرفی توسط رئیس گروه و با پیشنهاد تاریخ و محل برگزاری توسط استاد راهنمای دانشجو(متقاضی) صورت می پذیرد . گزارش مربوط به معرفی( Presentation ) فوق مدت یک ماه از تاریخ برگزاری معرفی باید به دانشگاه و کمیته مربوطه ارسال گردد.این معرفی باید در مدت شش ماه پس از حدود پذیرش موقت صورت پذیرد. - کمیته عنوان( Topic )مورد نظر را تأیید و در مورد موضوعات ناهمگن، استاد راهنمای دیگری را به صورت Co-guide انتخاب می کند . - چنانچه معرفی، رضایتمندی لازم کمیته را حاصل نکرد ،‌پیشنهادیه( Proposal ) مرجوع می گردد و متقاضی باید یک پروپزال جدیدی را ارائه دهد . - تاریخ پذیرش موقت همان تاریخ پذیرش می باشد که برای مدت 5 سال اعتبار دارد .تمدید تاریخ حداکثر 2 سال می باشد و با درخواست متقاضی و قبول کمیته امکان پذیر است . - در صورت تمایل متقاضی عنوان و پروپزال می تواند تغییرات مختصری داشته باشد منوط به آن که رئیس گروه در خواست ارسال توسط استاد راهنما و رئیس مرکز تحقیقاتی را تأیید کند . - طبق قوانین دانشگاه ، متقاضی نمی تواند همراه با پذیرش دوره Ph.D پذیرش در مقاطع دیگر را همزمان داشته باشد .

  3. نظارت

    - استاد راهنما


    * متقاضی دورة‌
    Ph.D این اختیار را دارد که استاد راهنمای خود را از بین لیست اسامی استادان راهنمای مورد تأیید دانشگاه انتخاب کند . * طبیعتاً متقاضی بایستی دورة Ph.D خود را تحت نظارت استاد راهنما که او را پذیرفته است ، انجام دهد. بهر حال کمیته ممکن است اجازه تغییر استاد را به استاد دیگر صادر کند مشروط بر اینکه هر دو استاد نامه های خود را مبنی بر قبول انصراف (استاد فعلی ) و پذیرش (استاد جدید ) صادر کرده باشند .در چنین حالتی دانشجو باید پس از مدت یک سال از تاریخ تغییر استاد راهنما تز خود را به دانشگاه ارائه دهد و کمتر از این مدت مورد قبول کمیته واقع نخواهد شد .درصورت بروز اختلاف یا در دسترس نبودن استاد، رئیس گروه موضوع را پیگیری می کند . * استاد راهنما نمی تواند همزمان بیشتر از 8 دانشجوی Ph.D داشته باشد .اما با پیشنهاد کمیته ، مجمع تحقیقات و آموزشی دانشگاه BUTR که بالاترین مرجع تصمیم گیری آموزشی است می تواند به 10 دانشجو ارتقاء دهد . * در موارد خاص به پیشنهاد کمیته ،‌مجمع ،مجوز پذیرش دانشجو در Ph.D بدون نظارت استاد راهنما و صرفاً بطور مستقل را صادر می کند به شرط آنکه رئیس گروه، محل تحقیقات دانشجو را تأیید نماید . - پیشرفت   * تمامی دانشجویان پذیرش شده بایستی محل تحقیقات و گزارش پیشرفت کار خود را هر شش ماه به رئیس گروه ارائه دهند . * اگر دانشجو نتواند حداکثر سه گزارش خود را در طول یک سال و نیم ارسال نماید، پذیرش او باطل خواهد شد . * گزارش پیشرفت باید توسط رئیس گروه به کمیته پیشرفت که اعضای آن شامل a) رئیس محل تحقیقات b) استاد راهنما و c) یک استاد راهنما به پیشنهاد رئیس گروه یا دانشکده مربوطه می باشد ارسال گردد و کمیته شرح مختصری از گزارش پیشرفت ارائه شده توسط دانشجو را تهیه می کند .

  4. تسلیم و ارزیابی پایان نامه - تسلیم پایان نامه * تسلیم پایان نامه می تواند هر زمانی پس از گذشت دو سال از پذیرش باشد .حداقل سه ماه قبل از تسلیم پایان نامه، دانشجو باید با هماهنگی رئیس مرکز تحقیقات طبق درخواست دانشجو و تأیید استاد راهنمای خود ، سمینار قبل از تسلیم پایان نامه را ارائه دهد . * دانشجو بایستی در زمان ارائه سمینار 15 نسخه از Synopsis  (خلاصه پایان نامه حداکثر 4 صفحه ) را از طریق استاد راهنما ارسال نماید . * دانشجو مجاز است پایان نامه خود را دو ماه تا شش ماه پس از ارسال Synopsis ارسال نماید .در غیر این صورت مشمول جریمه و حتی ابطال Synopsis می گردد. * پایان نامه باید صحافی شده و مجلد باشد . همچنین لوح فشرده CD آن نیز در اختیار قرار گیرد . * تایپ و صفحه آرائی پایان نامه باید بصورت زیر باشد : +کاغذ مورد استفاده با استاندارد A­4 باشد . +چاپ فقط بر روی یک صفحه از کاغذ بوده و فاصله بین خطوط یک و نیم اینچ باشد . +در حاشیه فاصله یک و نیم اینچ رعایت شده باشد . +پوشش پایان نامه نبایستی بیشتر از 330 گرم باشد . +عنوان تز ، نام دانشجو ،‌مدرک ، نام استاد ، محل تحقیقات و ماه و سال بر پوشش و همینطور صفحه اول چاپ شده باشد . +پایان نامه بصورت لوح فشرده CD  تهیه گردد.  
    * پایان نامه شامل یک گواهی از طرف استاد راهنما و تعهد دانشجو مبنی بر اینکه کار تحقیقات انجام شده ، محتوا و منابع آن توسط دانشجو بوده است می باشد . * پایان نامه برای دانشجویان خارجی باید به زبان انگلیسی باشد . - تعیین مصحح ها * مرحلة‌ تعیین مصحح ها پس از اینکه دانشجو پایان نامة‌ خود را تسلیم می کند سریعاً شروع می گردد. *  پایان نامه توسط سه مصحح (داور)
    Referees ارزیابی می گردد.یک نفر از داخل ایالت (محل دانشگاه ) و دو نفر خارج از ایالت . * تعیین مسئول Chairman دفاعیات (شفاهی ) پایان نامه توسط رئیس محل تحقیقات انجام می پذیرد . *  داور داخلی دانشجو استاد راهنمای وی است .

  5. ارزیابی پس از آنکه مجمع مصحح پایان نامه را جهت تصحیح پذیرفتند ، شخص کنترل کننده از سه مصحح  اولیه دعوت بعمل می آورد .زمانی که مصحح ها دعوت نامه را پذیرفتند مجمع پایان نامه ها را ظرف دو ماه از تاریخ دریافت تز به شخص کنترل کننده ارسال می کنند .در صورت عدم ارسال ،‌کنترل کننده بلافاصله نامة یادآوری را ارسال و حداکثر زمان یک ماه را تعیین می کند . گزارشات مثبت ارسالی توسط مصحح ها (داورها )بلافاصله به رئیس محل تحقیقات ارسال می گردد و وی پس از بررسی های لازم جلسه دفاع از تز را تنظیم می کند .

  6. دفاع از تز (شفاهی ) - تاریخ ،‌روز، ساعت و محل برگزاری دفاع از تز توسط رئیس محل تحقیقات حداقل 8 روز قبل تعیین می گردد.معمولاً دفاعیات از تز در دانشگاه انجام می پذیرد . - دفاع از تز در حضور یک داور خارجی ،‌داور داخلی و رئیس هیأت دفاعیات  Chairpersonانجام می پذیرد . - چنانچه هیچکدام از داورهای خارجی در جلسة‌ دفاعیات شرکت نکنند ،‌بر اساس پیشنهاد استاد راهنما و رئیس دانشکده استاد راهنمای خبره بعنوان داور خارجی در جلسة دفاعیات شرکت می کند .در صورتی که استاد راهنما آمادگی لازم جهت شرکت در جلسه دفاعیات را نداشته باشد، رئیس دانشگاه بر اساس پیشنهاد رئیس محل تحقیقات و رئیس دانشکدة‌ فردی را به عنوان اتا راهنمای خبره تعیین می کند . - مصحح ها پس از حضور در جلسة‌ دفاعیات ، گزارش خود را به کمیتة‌ اجرائی دانشگاه مبنی بر اخذ مدرک دکترا به دانشجو اعلام می کنند . - چنانچه دفاعیات رضایت بخش نباشد، مصحح ها درخواست تجدید جلسة‌ دفاعیات را  می کنند، البته تاریخ جلسه باید حداقل یک ماه پس از تجدید نظر باشد . - نتیجه کل در خصوص صدور گواهی موقت مدرک دکترا توسط کمیته اجرائی ظرف مدت 8 روز پس از ارسال گزارش مثبت داورها صادر می گردد.


نحوه نگارش طرح تحقیق یا پروپوزال

 

یکی از مهمترین فاکتور های تاثیر گذار بر موفقیت در اخذ پذیرش دکترا و شاید مهمترین فاکتور ، موضوع طرح تحقیق (پروپوزال) و کیفیت نگارش آن است. در هندوستان معمولاً به سوابق تحصیلی دانشجو کمتر توجه دارند و آن چه که بیشترین اهمیت را دارد در حقیقت کاری است که دانشجو میخواهد انجام دهد، بنابراین هرچقدر پروپوزال  با کیفیت تر و اصولی تر باشد به همان میزان شانس پیدا کردن استاد راهنما و اخذ پذیرش بالاتر خواهد رفت. برای نگارش پروپوزال استانداردهای مختلفی وجود دارد که اتفاقاً اکثر آنها هم در دانشگاه های هند مورد قبول قرار گرفته اند، اما جهت آشنایی یکی از روش های مرسوم نگارش پروپوزال به همراه محتوای آن در اینجا معرفی می گردد. این روش در اکثر قریب به اتفاق دانشگاه های هند مورد تأئید است لذا پیشنهاد می شود حتی المقدور این استاندارد ها را جهت نگارش پروپوزال رعایت شود. 1-   عنوان پروپوزال:

عنوان پروپوزال در حقیقت تابلوی یک پروپوزال و نشانگر محتوای آن است. هر قدرعنوان پروپوزال بهتر انتخاب گردد، مستقیماً میزان موفقیت در اخذ پذیرش بالاتر خواهد رفت. این قسمت می بایست به طور مشخص ماهیت انجام کار را نشان دهد. در تیتر پروپوزال دقیقاً باید کاری که قرار است انجام شود حداکثر در 12 کلمه بیان گردد. تیتر نباید کلی و مبهم باشد و یک خواننده با خواندن آن باید به محتوای کل پروپوزال پی ببرد.

 

 

2-  مقدمه:

در این قسمت به طور کلی باید موضوع تحقیق، علت و اهمیت انتخاب موضوع، اهمیت تحقیقات و کاربرد تحقیق توضیح داده شود.

 

 

3-   تحقیقات پیشین:

در این قسمت می بایست خلاصه تحقیقات انجام شده قبلی را در ارتباط با موضوع پروپوزال با ذکر منابع تبیین نمود.

 

 

4-  هدف تحقیق و فرضیه ها:

در این بخش می بایست هدف از انجام تحقیق بیان گردد. فرضیه ها به صورت دسته بندی شده مشخص شود. تا حد امکان فرضیه ها باید خلاصه، جامع و کامل باشد.

 

 

5-  روش تحقیق (متدولوژی):

در این بخش باید تعداد نمونه ها، روش نمونه گیری، ابزار تحقیق، روش انجام کار، روش های آماری تجزیه و تحلیل کیفی و کمی داده ها به طور کامل و دقیق توضیح داده شود. با توجه به این که تقریباً مهمترین قسمت پروپوزال پس از موضوع، این قسمت است می بایست توجه ویژه ای به این بخش شود. لازم به ذکر است که برخی از اساتید پس از موضوع تحقیق صرفاً این بخش را مطالعه نموده و نسبت به رضایت و یا عدم رضایت خود برای پذیرش دانشجو نظر می دهند. به همین دلیل این بخش را باید کاملاً دقیق تهیه نمود.

 

 

6-  محدودیت های تحقیق:

در این بخش محقق می بایست مشکلات علمی، اجتماعی، اقتصادی و ... و موانع انجام کار را به درستی بیان نماید.

 

 

7-  منابع و مؤاخذ:

در این قسمت باید با پیروی از استانداردهای موجود کلیه منابع ذکر شده در پروپوزال ارائه گردد.