اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

خرید پستی کارتون سندباد

کلمات کلیدی:خرید پستی کارتون سندباد،خرید کارتون سندباد، خرید سندباد ،فروش پستی کارتون سندباد ،کارتون سندباد،سندباد ،خرید اینترنتی کارتون سندباد ،خرید کارتون قدیمی سندباد

خرید پستی کارتون سندباد


شماره مجوز: 155/11809

سندباد پسری است که به دنبال ماجراجویی میره و شخصیت اصلی کارتونه

http://www.cdshop4u.com/shop/images/sinbad.jpg



داستان این کارتون برداشتی از هزار و یکشب که در اصل ایرانیه ولی چون ماجراهاش توی بغداده (اون زمانها بغداد مال ایران بوده) با نام “شبهای عربی ” مشهوره .

سندباد محصول سال 1975 کشور ژاپن به کارگردانی (فومیو کوروکاوا -هیکو اکازاکی) می باشد.
این مجموعه شامل تمام قسمتها به صورت دوبله می باشد

روش خرید: برای خرید کارتون سندباد، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

کارتون سندباد

کارتون   سندباد

کارتون سندباد


قیمت : ۴۹۰۰ تومان 
نظرات 2 + ارسال نظر
behrang 1389/08/02 ساعت 22:52

سلام
من با تبادل لینک موافق هستم ولی با شرایطی
گفته بودید که بیشتر وبلاگهاتون رتبه 1 و 2 گوگل رو دارند من اونا رو بررسی کردم ولی فقط چند تا از اونا رتبه 2گوگل رو داشتند و بقیه هیچ رتبه ای نداشتند البته امیدوارم بعدا رتبه های خیلی خوبی توی گوگل پیدا کنن
من یه پیشنهاد داشتم 1.اگه موافق باشید من همه وبلاگهاتون رو لینک میکنم ولی شما نمیخواد منو لینک کنید فقط یه کد تبلیغاتی رو توی وبلاگهاتون قرار بدین که اینجوری به هم کمک کرده باشیم.مطمئن باشید این کد از نظر سایز بزرگ نیست و وبلاگتون رو هم سنگین نمیکنه.
2.اگه موافق نیستید فقط وبلاگهای رتبه دارتون رو لینک میکنم شما هم فقط توی اونا منو لینک کنید.
اگه پیشنهاد دیگه ای هم داشتید من با کمال میل منتظرم.امیدوارم موفق باشید

behrang 1389/08/02 ساعت 22:53 http://a4faranse.mihanblog.com

بازم سلام
فکر کنم توی کامنت قبلی آدرس وبلاگم ثبت نشده بود اگه همینطوره این آدرس وبلاگمه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد