اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

همکاری در فروش در منزل

همکاری در فروش در منزل-برای همکاری در فروش از داخل منزل و بدون نیاز به حضور فیزیکی و کسب درامد با ماباشید-همکاری در فروش

لابد شما هم از این قبیل تبلیغات در اینترنت دیده اید که با خرید یک بسته آموزشی مثل سی دی یا جزوه می توانید ماهی چند صد هزارتومان در منزل درآمد کسب کنید و از اینجور حرفها. ضمن اینکه باید برای هر کار سازنده ای ارزش قائل شویم اما چون کارآموزان ما در مورد چنین برنامه هایی پرسشهای زیادی مطرح می کنند، لازم می دانم که چند نکته را یادآوری کنم:

- نوع کار: هر شخص یا سازمانی که برنامه ای را برای کسب درآمد دارد، باید بخوبی آن را معرفی کند وتوضیح دهد که کاربر از چه راهی باید به درآمد برسد. اینکه ما فقط بگوییم که با خرید این بسته پولدار می شوید ، عوامفریبانه است.پول از انجام فعالیت مثبت اقتصادی بدست می آید و باید مشخص شود که چه کاری باید انجام شود. 

همکاری در فروش در منزل

- پشتیبانی: بعد از خرید بسته آموزشی اگر با پرسش یا مشکلی مواجه شدیم چگونه باید آنها را حل کنیم؟ آیا کار به همینجا ختم می شود که ما پولی بدهیم و جزوه یا cd تحویل بگیریم.
- شخص یا اشخاصی که این روش کسب درآمد را ارائه کرده اند، چه کسانی هستند؟ در کجا روش خود را طراحی کرده اند؟ چقدر مطلب و مقاله از خود منتشر ساخته اند؟
توجه به نکات فوق می تواند به شما در انتخاب روش صحیح کسب درآمد و کار در منزل یاری برساند.ما قصد داریم با معرفی سیستم همکاری در فروش شما را در منزلتان صاحب کار و شغل کنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد