اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

کسب درآمد از وبلاگ با ایران آرنا

بی شک کسب درآمد از وبلاگ یکی از دغدغه های وبلاگ داران است درآمد از وبلاگ را می توان به راحتی بدست اورد برای اینکار ما شما را به خواندن مقاله کسب درامد ما که ارزوی درامد از وبلاگ را محقق می کند دعوت می کنیم

آیا شما نیز مدیر یک وبلاگ یا یک وب سایت هستید ؟

بی شک علاقه مندید تا به نوعی به کسب درآمد از طریق وبلاگ خود بپردازید .

کسب درآمد از وبلاگ

برای این کار یا باید دارای بازدید روزانه بالایی باشید تا بتوانید نظر شرکتهای مختلف را جهت درج تبلیغ در سایت خود جلب کنید و یا اینکه از تبلیغات کلیکی استفاده کنید .و یا از سیستم همکاری در فروش  استفده کنید

معمولا راه سوم مناسبتر به نظر می رسد ، زیرا متناسب با میزان بازدید خود درآمد کسب می کنید و حتی اگر وبلاگ با بازدید کم داشته باشید می توانید اقدام به کسب درامد متناسب کنید .

سیستم های متعددی وجود دارند که بر اساس همکاری در فروش کار می کنند که از معروف ترین و بهترین آنها می توان به ایران ارنا اشاره کرد .

سیستم های همکاری در فروش مشابه متعدد و متناسب با نیازهای کاربران و وب مسترهای ایرانی به وجود آمده است سیستم همکاری در فروش از جمله سیستمهایی است که به تازگی در زمینه مدیریت فروش اینترنتی به وجود آمده است. این سایت یعنی ایران آرنا دارای امکانات متعدد است و گزارشهای آن نیز دقیق و همراه با نمودارهای گرافیکی است .

شما نیز چنانچه دارای سایت یا وبلاگ پربازدیدی هستید می توانید با عضویت در سیستم همکاری در فروش اقدام به نمایش محصولات نمایید و به ازای هر فروش،پورسانت دریافت نمایید.

از امکانات این سیستم می توان به تنوع بسیار زیاد محصولات اشاره نمود به عنوان مثال محصولات مانند کتاب فیلم سریال کارتون محصولات آرایشی و... اشاره نمود

اگر شما هم علاقه مند به کسب درآمد از وبلاگ یا وب سایت خود هستید می توانید با کلیک بر روی لینک زیر و ثبت نام کسب درآمد خود را آغاز نمایید.

همکاری در فروش

همکاری در فروش ایران آرنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد