اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

کسب درآمد

کسب درآمد

در این مقاله کسب درآمد سعی شده تا راه های کسب درامد مورد بررسی قرار گیرند و بهتیرن و عملی ترین روش به شما معرفی گردد من سعی خواهم کرد مبحث کسب درآمد را برای کسب پول تا انتها توضیح دهم به زبان کاملا عامیانه این روش کسب درآمد مبتنی بر درآمد اینترنتی و کار در منزل است به نحوی که نیاز به خروج شما از منزل نباشد از نظر من روشهای کسب درآمد اینترنتی در ایران زیاد نیستند البته خیلی از سایتها سعی کرده اند تا درآمد در ایران را تبیین کنند و آموزش دهند در ایران چند روش کسب درآمد وجود دارد که به اختصار توضیح می دهم این روشها قابل استفاده و درآمد زا هستند و توسط بنده امتحان شده اند

کسب درآمد

کسب درآمد

کسب درآمد

همه روشهای کسب درآمد در ایران مبتنی به دو روش است

1-فروش محتوا و اطلاعات

2-فروش پستی

چرا من کلیه روشهای کسب درآمد را به این دو روش استوار کردم چون سایر روشها درگر کارایی این دو را ندارند و یا شاخه و زیر مجموعه این دو روش هستند به عنوان مثال کسب درآمد از سیستم کلیکی در ایران به دلیل تقلب های زیاد فایده ای ندارد یا روش های کسب درآمد به روش زیر مجموعه نیز غیر شرعی و غیر قانونی هستند  من در واقع به کسب درآمد اینترنتی سالم و واقعی می پردازم به سایر روش های کسب درآمد در خارج از این چارچوب کاری ندارم روش های غیر قانونی فقط باعث از بین رفتن پول و وقت شما می شود

خوب می پردازیم به روش فروش اطلاعات و محتوا در این روش کسب درآمد یکی از روشهای درآمد زایی است که بسیار آسان انجام می شود در واقع سرمایه شما اطلاعات و فکر شما است می بایست از موضوعی خاص که مورد نیاز جامعه است اطلاعات کاملی داشته باشید و به روز باشید مثلا در حال حاضر مردم اطلاعاتی در خصوص آرامش در خانواده دارند شما باید اطلاعات و مقالات سودمندی را نوشته و جمع آوری کنید یا مثلا کتب الکترونیکی در این خصوص داشته باشید و به فروش برسانید و از این راه کسب درآمد کنید فقط نکته اساسی به روز بودن شما است

در این روش شما محصول را در ازای واریز وجه به حسابتان به مشتری نشان می دهید و یا قابلیت دانلود انرا به مشتری می دهید

روش دیگر کسب درآمد فروش پستی محصول است در این روش باید یک سری محصول تهیه کنید و این محصولات را در یک فروشگاه اینترنتی عرضه کنید قبل از اینکار شما باید سرویس خرید پستی خریداری کنید برای این منظور باید با یک سری شرکت که با پست قرار داد دارند قرار داد امضائ کنید مبلغی بین 100000 هزار تا 200000 تومان بپردازید تا بتوانید از سرویس خرید پستی بهره مند شوید در این روش کسب درآمد مشتری وارد فروشگاه اینترنتی شما شده و محصول مورد نظر را به صورت پستی خرید می کند و محصول توسط شما بسته بندی و توسط پست به درب منزل فرد برده خواهد شد و وجه محصول از مشتری توسط پست گرفته می شود و به حساب شرکتی که با شما قرارداد سرویس خرید پستی بسته واریز می شود و این شرکت با کسر مبلغی بین 3 تا 7 درصد پول شما را به حساب شما واریز می کند

این روش کسب درآمد مزایا و معایبی دراد

1-سود مناسبی را برای شما به ارمغان می آورد

2-بهترین روش کسب درامد رد ایران این روش است

معایب آن

1-برگشت محصولات که برای شما هزینه ساز است یعنی شما باید هزینه پستی را بپردازید که تقریبا برای محصولات با وزن کم 1800 تومان به بالاست

2-نیاز به سرمایه و آشنایی به اینترنت دارد تا بتوانید آمار بازدید فروشگاه اینترنتی و بالتبع درامد خود را افزایش دهید

3-نیاز به کارمند و نیرو در صورت افزایش سفارشات دارد

4-نیاز به سرمایه ای معادل 2000000 تومان دارد شامل:150000 هزار تومان تا 200000 تومان برای فعال سازی سرویس خرید پستی و نیاز به یک هاست و یک برنامه فروشگاهی بین 50000 تومان تا 1000000 تومان نیازمند پرینتر و کار روی اینترنت برای افزایش فروش نیاز به محصولات و....

5-زمان بر است و در طول روز می بایست ساعات زیادی را صرف کار روی سایت و محصولات برای افزایش بازدید و ساعاتی را نیز برای بسته بندی محصولات و ارسال آنها و ساعاتی را به تهیه محصول بپردازید

خوب با تمام این تفاسیر شما چه روشی را برای کسب درآمد انتخاب می کنید

روش اول کسب درآمد یک کار تخصصی است که کار هر کسی نیست

روش دوم نیز نیاز به سرمایه و وقت دارد و دانش اینترنتی و افزایش رتبه در گوگل برای افزایش درآمد

همانطور که می بینید کسب درآمد اینترنتی خیلی هم راحت نیست روزانه هزاران فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی به وجود می آیند و روزانه تعداد زیادی حدود 90 درصد از این فروشگاه ها از گردونه رقابت خارج می شوند یعنی عملا با این همه سرمایه گذاری روزی دو محصول نیز نمی فروشند و کسب درامد نمی کنند من بسیاری از این فروشگاه ها را سراغ دارم

بعضی مواقع از بعضی از وبلاگ ها و سایت ها که نوشته اند کسب درامد رد 7 روز و 3 روز یا نمی دونم 10 روز و غیره خنده ام می گیرد من تا حالا حدود 5 سال است در این بخش فعالیت می کنم و می دانیم که در این مدت نمی شود کسب درآمد کرد

خیلی ناامید نشوید من در این وبلاگ کسب درامد سعی خواهم کرد شما را به درآمد اینترنتی مناسبی بین 50000 تومان تا 2000000 برسانم فقط باید حوصله داشته باشید اگر حوصله ندارید همین حالا کسب درآمد اینترنتی را فراموش کنید و از وبلاگ من خارج شوید

من روش کسب درامد دوم را به شما پیشنهاد می کنم البته نه به شکلی که برای شما توضیح دادم یعنی روش کسب درآمد کلاسیک را فراموش کنید و به روش کسب درآمد نوین من بپردازید من برای اینکه شما بتوانید بدون سرمایه و بدون داشتن دانش لازم از این روش کسب درامد کنید روش کسب درامد به روش همکاری در فروش را پیشنهاد می کنم شاید کسانی که سری در اینترنت دارند بگویند روش همکاری در فروش که همه حا هست و خیلی از سایت ها به اون پرداخته اند دوستان روش همکاری در فروش ما کاملا متفاوت است یعنی ما با همه فرق داریم

برای مشاهده سیستم همکاری در فروش و ادامه مقاله کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد