اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

کار در منزل

کار در منزل یکی از بهترین روش های شغلی است همکاری در فروش نیز در بازه کار در منزل می گنجد سایت همکاری در فروش ما کار در منزل را برای شما ایجاد کرده است ما در ابتدا به مزایای کار در منزل می پردازیم و سپس به مقوله همکاری در فروش پس با ما باشید

سایت‌های ارتباط اجتماعی مثل تویتر و فیس بوک، شیوه تعامل در زندگی و کسب‌وکار را تغییر می‌دهند. گفت‌وگو در تویتر و دسترسی به ابزارهایی مثل «گوگل ترند» بازاریابی را متحول کردند.

همچنین به نظر می‌رسد جنبشی در نوع نگاه افراد و بنگاه‌ها به روش کارکردن دیده می‌شود. مشاهده می‌کنیم که مردم بیشتری درباره درآمد منفعل یاد می‌گیرند و اینکه معامله وقت با پول احمقانه است.

از اینها گذشته، بسیار منطقی است که ارزش کار را با نتایج بسنجیم. مدیران زیادی به این تشخیص رسیده‌اند که معنا ندارد به کسی بابت «حضورش» در محل کار پول بپردازند. «ارزش» و فایده‌ای که آنها ارائه می‌دهند سنجه واقعی ارزشمند بودن‌شان است. منافع زیادی از قطع روابط با ملت همکار و هم اتاقی وجود دارند.

  1. کار کردن در هر جایی:

این یکی از مشهودترین منافع است، اینطور نیست؟ اگر از «مکان اختصاص یافته» به خود راضی نیستید، برای گشتن و کار کردن در هر جایی با ارتباطات بی‌سیم (اینترنت) آزاد هستید.

بعضی از مدیران اغلب در وسط یک سفر ماهیگیری یا درون کابین خصوصی پناهگاه اسکی کار می‌کنند. این‌گونه نیست که این کار زمان شخصی‌شان را کاهش دهد، بلکه به آنها تحرک بیشتری برای انجام این سفرها و انتخاب محل کار می‌دهد.

  1. کنترل کامل بر طراحی فضای کاری:

هر چند که من هرگز در جایی با قوانین سفت و سخت درباره دکور اتاق کار نکرده‌ام، می‌دانم برخی نگفته‌ها و سکوت وجود دارند. اگر از خانه کار کنید، تصمیم‌گیرنده هستید. بعید نیست نبود رنگ زرد و روشنایی لامپ‌های مهتابی روحیه شما را افسرده کند.

  1. حواس پرتی کمتر:

شاید به نظر برسد خلاف این درست است زیرا وقتی به آن بیندیشید ممکن است فکر کنید در خانه حواس پرتی بیشتر است. اما حداقل در مورد خود من خلاف این صدق می‌کند.

رفت و آمد همکاران، جلسات فی‌البداهه و هم اتاقی‌های مزاحم که دوست دارند با هر کسی در اداره بلند حرف بزنند، وقفه‌‌های دائمی هستند. در خانه ممکن است وسوسه شوید تلویزیون تماشا کنید، اما حداقل روی حواس پرتی‌های فوق کنترل دارید.

  1. زمان انعطاف‌پذیر:

تصمیم می‌گیرید چه زمان کار کنید و چه زمانی استراحت کنید. از ساعت و جدول زمانی آزاد شده‌اید. ممکن است پروژه‌های خاص، جلسات یا ضرب‌الاجل‌هایی داشته باشید که نیاز به توجه به آنها دارید، اما انعطاف‌پذیری بیشتری درباره زمان کار کردن و چگونگی سازماندهی زمان‌های کاری دارید.

  1. تمرکز بیشتر روی نتایج نه حضور فیزیکی:

وقتی روی نتایج متمرکز شوید، تمایل برای حفظ بیشتر کیفیت و همکاری دارید. وقتی بر روی حضور متمرکز شوید، احساس انزجار از کاری که انجام می‌دهید دارید. بیشتر انرژی شما صرف فکر کردن درباره اینکه چه زمانی محل را ترک خواهید کرد یا اینکه با تاخیر حضور نیابید، ‌شود.

  1. زمان بیشتری با خانواده:

از آنجا که انعطاف‌پذیری بیشتری در جدول زمان‌بندی خود دارید، می‌توانید تصمیم بگیرید زمانی که خانواده درگیر کارهای خود هستند کار کنید و زمان استراحت را زمانی که آنها دور هم هستند، بگذارید.

  1. کار با لباس راحت:

شاید شما کار کردن با لباس خواب را نخواهید، بسیار خب، اما حداقل این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چه بپوشید. هیچ فشار اجتماعی برای به نظر رسیدن به یک شیوه معین یا منطبق شدن با یک دستورالعمل خاص لباس وجود ندارد. فردیت شما سرکوب نمی‌شود.

  1. یوگا در میز کار:

نمی‌توانم حساب کنم چند بار می‌خواستم کار را متوقف کنم و در طول کار ورزش کنم. چون ساختمان ما سالن ژیمناستیک توکار ندارد، گزینه مطرح نیست. من می‌توانم هر قدر که می‌خواهم شنا روی زمین و راست نشستن انجام دهم، اما سپس وحشت به هم خوردن تمرکز را دارم، با کار از خانه، مشکل حل شده است.

  1. سفرهای درون شهری کمتر، آلودگی کمتر:

این دو به هم آمیخته‌اند. وقتی سفر درون شهری ندارید، هر روز ساعات زیادی را با ماشین، دوچرخه و مترو سپری نمی‌کنید. اگر در محل زندگی شما ترافیک جهنمی است، مشاهده می‌کنید که روزانه بیش از 2 ساعت از وقت‌تان بیهوده تلف می‌شود.

با کار از خانه؟ فقط بیدار شده و همانجا هستید. از وسیله نقلیه‌تان نقل و انتقال و آلودگی منتشر نمی‌شود. آلودگی و ترافیک کمتر، بسیار عالی است.

  1. ساعات کاری کمتر:

اجازه دهید رو راست باشیم، اغلب ما 100‌درصد زمان کاری خود را عملا صرف کار کردن نمی‌کنیم. جست‌وجو در اینترنت، ادامه دادن با تویتر. چندین بار رفتن به سمت آب سرد کن و حرف‌های کوتاه بی‌ارتباط به شرکت کارهایی است که انجام می‌دهیم. اگر احتیاج به حضور 8 ساعتی در اداره برداشته شود ما احتمالا در استفاده زمان‌مان کارآتر خواهیم بود.

مطمئنا مجبورید در برابر وسوسه گذراندن وقت با اینترنت و آنلاین بودن و جست‌وجوی سایت‌ها مقاومت کنید، اما حداقل شما آن را بر اساس از زیرکار دررفتن انجام نمی‌دهید، زیرا این وقت خودتان است.

مدتی پیش درباره فواید آموزش شخصی در مقابل کلاس‌های آموزشی نوشتم. منظور من برتری یکی بر دیگری نبود. هدف من نشان دادن گزینه‌ای بود که اغلب خیلی راحت بی‌توجه یا استفاده نکرده از آن می‌گذریم. تصور می‌کنم در بسیاری حالات، اجرای ترکیبی و کل‌نگر پاسخ است.

به همین ترتیب در این مقاله سعی در بیان برتری کار از خانه ندارم. مطمئنا خطراتی برای شغل آزاد و کار از خانه وجود دارد. در هم ریختگی زمان کاری و زمان شخصی و عدم تعاملات اجتماعی دو نکته‌ای هستند که به ذهن می‌آیند.

فقط گزینه‌ها را ارائه می‌دهم. بدیهی است پاسخ مناسب یک شخص، برای شخص دیگر مناسب نیست. من می‌گویم به هر حال جایی که اغلب می‌پنداریم گزینه‌ای وجود ندارد زمینه شگرف امکانات وجود دارد البته اگر جرات داشته باشیم اعتقاداتمان را به چالش بکشیم. جایی که اغلب دیوارها را می‌بینیم اصلا دیواری وجود ندارد. آنها به سادگی فرصت‌هایی برای رشد کردن ما هستند.

اینکه چگونه رییس‌تان را متقاعد کنید به شما اجازه کار در خانه بدهد، فقط از او درخواست کنید آزمایشی یک روز در هفته به مدت 4 هفته این کار را انجام دهید تا ببینید چگونه است.

اگر بازدهی شما در آن روزها افزایش یابد یک اهرم اتکایی برای شما و یک انگیزه برای رییس شما خواهد بود. ممکن است مجبور شوید بعضی روزها برای جلسات الزامی یا بنا به ضرورت در اداره حاضر شوید، اما کار از خانه 1 یا 2 روز در هفته می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند

خوب با تمام مزایای فوق شما می توانید کار در منزل به روش همکاری در فروش را انتخاب کنید در توضیحات کامل این روش کار را با کلیک روی لینک زیر بخوانید

همکاری در فروش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد