اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

وضعیت استخدام 35 هزار عضو هیئت علمی

رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم آخرین وضعیت جذب متمرکز اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها از طریق این مرکز را تشریح کرد و از گزینش 35 هزار متقاضی در دانشگاه‌ها خبر داد.
محمدرضا مردانی رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه حدود 35 هزار نفر در فراخوان شهریور ماه مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم ثبت‌نام کرده بودند، اظهار داشت: در مرحله اول بیش از 2 هزار و 600 نفر از متقاضیانی که مدرک دکترا داشتند، بر اساس 3 اولویت انتخابی خود به دانشگاه‌های موردنظر معرفی شده‌اند و اکنون در حال طی مراحل گزینشی و مصاحبه علمی در دانشگاه‌ها هستند.
وی افزود: پرونده این دسته از متقاضیان بعد اتمام بررسی در دانشگاه‌ها مجددا به مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم ارسال می‌شود تا برگزیدگان نهایی از سوی هیئت مرکزی جذب معرفی شوند.
رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم با بیان اینکه متقاضیان به هر 3 اولویت انتخابی خود معرفی شده‌اند، گفت: در این شرایط ممکن است که یک داوطلب در هر کدام از 3 انتخاب خود پذیرفته شده و یا اینکه در هیچ کدام از این اولویت‌ها پذیرفته نشود، چون در برخی رشته‌ها متقاضی زیاد و ظرفیت کم بود.
مردانی در ادامه یادآور شد: دانشگاه‌ها یک ماه فرصت دارند تا به بررسی کارشناسی بپردازند و در نهایت افراد را بر اساس اولویت‌های تعیین شده خودشان انتخاب و به وزارت علوم معرفی کنند.
وی با بیان اینکه 29 هزار متقاضی دانشجوی دکترا و دارای مدرک کارشناسی ارشد که مدارکشان کامل شده بود نیز به 3 دانشگاه انتخابی خود معرفی شده‌اند، خاطرنشان کرد: تعداد نیاز دانشگاه‌ها به اعضای هیئت علمی با مدرک کارشناسی ارشد یا دانشجوی دکترا محدودتر بوده است، بنابراین متقاضیان بر اساس توانمندی‌های خود و نیاز دانشگاه‌ها به اعضای هیئت علمی ممکن است در هر کدام از انتخاب‌های خود پذیرفته و یا رد شوند.
رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم با بیان اینکه حدود 5 هزار نفر از ثبت‌نام کنندگان انتخاب اولویت خود را بر عهده مرکز جذب گذاشته و آمادگی خود را برای همکاری در زمینه تخصصی رشته خود اعلام کرده بودند، اضافه کرد: اسامی و مشخصات این متقاضیان در سایت مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم قرار دارد و تمام دانشگاه‌های دولتی، آزاد و غیرانتفاعی می‌توانند با مراجعه به سایت و دعوت به همکاری از آنها بر اساس نیاز خود نسبت به جذب این دسته از داوطلبان اقدام کنند.
مردانی در پایان تصریح کرد: حتی دانشگاه‌هایی که در مرحله گذشته فراخوان جذب هم نداشته‌اند، می‌توانند از این فرصت برای این جذب این دسته از متقاضیان استفاده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد