اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

کاتالوگ های الکترونیکی BOISE CASCADE

شرکت Boise Cascade OfficeProducts که در حال حاضر بخشی از Office Max است( officemaxsolutions.com ) ازمحل عمده فروشی و خرده فروشی پنج میلیارد دلار در آمد دارد. مشتریان B2B این شرکت شامل بیش از صد هزار شرکت بزرگ و یک میلیون شرکت کوچک یا افراد حقیقی است. کاتالوگ چاپی نهصد صفحه ای این شرکت سالی یکبار برای مشتریان از طریق پست ارسال می شود. ضمناً Boise در طول سال کاتالوگ های سفارشی کوچک تری را بر اساس عادات و الگوهای خرید برای مشتریان فردی ارسال می کند. این شرکت بیش از دویست هزار قلم کاری مختلف را به فروش می رساند و با شرکت های بین المللی نیز در حال تجارت است.

در سال 1996 شرکت از کاتالوگ Online استفاده کرد. اکنون مشتریان می توانند کاتالوگ را در آدرس Officemaxsolutions.com مشاهده کرده و سفارش خود را مستقیماً از طریق سایت یا از طریق پست الکترونیکی انجام دهند. سفارشات روز بعدارسال می شوند. آنگاه مشتریان باید بهای آن بپردازند. در سال 1997 شرکت بیست درصد از فروش خود را از محل وب سایت انجام می داد. در اوایل 1999 این رقم به بیش از سی درصد رسید. به عقیده شرکت، تجارت از طریق اینترنت سریع تر از سایر بخش های شرکت رشد داشته است. در سال 2004 قسمت اعظم فروش از طریق اینترنت صورت می گرفته است.

Boise هزاران کاتالوگ اختصاصی برای مشتریان بزرگ خود دارد. در سال 2002 شرکت کاتالوگ های کاغذی خود را در صورتی ارسال می کرد که در درخواست شده باشند. همان طور که قبلاً دیدید، بیشتر مشتریان از کاتالوگ های Online استفاده می کردند. شش هفته طول می کشد تا یک کاتالوگ کاغذی تنظیم شود و این زمان بیشتر مربوط به جمع آوری داده ها است. در حال حاضر مراحل ساخت کاتالوگ وب که قابل جستجو بوده ، دارای محتوای غنی است و به فرمت های مختلف قابل دسترس است فقط یک هفته طول می کشد.

 

یکی از مزایای اصلی کاتالوگ های اختصاصی B2B قیمت گذاری محصولات است. اگر همه از یک کاتالوگ واحد استفاده کنند، دیگر نمی توانید قیمت مقطوعی را برای هر خریدار خاص و بر اساس قرار دادهای امضاء شده قبلی و حجم  کالای خریداری شده توسط وی مشخص کنید.

Boise پیش بینی می کند که انجام سفارشات الکترونیکی تا پنجاه و پنج درصد کمتر از سفارشات کاغذی هزینه داشته باشند. در شکل بالا مراحل کار با کاتالوگ های الکترونیکی را می بینید. برخی از کاتالوگ های ارائه شده در وب سایت ها فقط حاوی متن و تصاویر بوده و لینک هایی برای سفارش گیری ندارند. برای مثال وب سایت کوکاکولا ( cocacola.com ) برای فروش نوشابه به صورت Online طراحی نشده است. در این وب سایت فقط در مورد طعم های مختلف نوشابه ها توضیح داده می شود.البته می توانید در فروشگاه Online محصولات کلکسیونی دیگری را خریداری کنید.

از سال 2005 ، Boise محصولات خود را با مارک تجاری offcemax به شرکت های کوچک و افراد می فروشد ( OfficeMax  همان شرکت Boise است).

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد