اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

محدودیت های حراجی الکترونیکی

حراجی های الکترونیکی دارای چند محدودیت نیز می باشند. مهم ترین محدودیت مربوط به امنیت پایین، امکان کلاهبرداری و تعداد اندک اعضای شرکت کننده است.

امنیت پایین : برخی از حراجی های C2C  که در اینترنت برگزار می شوند ایمن نیستند، زیرا در محیطی مجازی برگزار می شوند و ممکن است شماره های کارت اعتباری در حین مراحل پرداخت دزدیده شوند. روش های پرداخت مانند (Paypal.com)Paypal برای حل این مشکل مورد استفاده قرار می گیرند. به علاوه بر حراجی های B2B روی خطوط خصوصی و با امنیت بسیار بالا برگزار می شوند.

احتمال کلاهبرداری : اقلام مورد حراج ممکن است بسیار منحصر به فرد دست دوم یا عتیقه باشند چون خریدار نمی تواند اقلام را از نزدیک ببیند، ممکن است کالای دیگری را دریافت کند. ضمناً خریداران نیز می توانند کلاهبرداری کنند. ممکن است خریداری کالا یا خدماتی را دریافت کرده و هزینه آن را پرداخت نکند. بنابراین نرخ کلاهبرداری در حراجی های الکترونیکی بسیار بالا است.

تعداد کم شرکت کنندگان : برخی حراجی ها فقط میهمانان دعوت شده دارند. برخی دیگر فقط برای تجار باز هستند. محدودیت شرکت در حراجی برای فروشنده اشکالاتی به وجود می آورد. بهتر است حداکثر استفاده را از خریداران به عمل آورید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد