اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

سیستم بی سیم پپسی بهره وری را افزایش داده است.

(PBG;pbg.com)Pepsi Bottling Group بزرگ ترین تولید کننده ، فروشنده و توزیع کننده پپسیی کولا تلاش فراوانی برای استفاده از دستگاه های خودکار فروش پپسی به عمل آورده و کاغذ بازی های فراوانی برای یافتن قطعات و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر این دستگاه ها می کند. هر زمان که یکی از هزاران دستگاه از دور خارج شده و دیگر کار نمی کند، شرکت نه تنها سود بلکه  در آمدی را نیز از دست می دهد.

در سال 2002 شرکت تصمیم گرفت تکنیسین های تعمیرات خود را مجهز به ابزارهای سیاری کند که به شبکه بی سیم منطقه ای WWAN اتصال داشتند . این دستگاه Melard Sidearm (از فناوری های Melard در Sybase.com) برنامه کاربردی پایگاه داده سیاری ارائه می کرد که امکان برقراری ارتباط سیار به صورت بلادرنگ در ایالات متحده را فراهم می کرد. این پایگاه داده شامل موجود ی قطعات تعمیری در هر ماشین سرویس بود تا مامورین ارسال بدانند باید چه کسی را برای پشتیبانیی بفرستند و هر یک از ماشین های سرویس هر لحظه در کجا قرار دارد. ضمناً سیستم پشتیبانی نیز وجود داشتک ه از کل موجودی انبار پشتیبانی می کرد. در آینده نزدیک شرکت قادر خواهد بود بااستفاده از سیستم موقعیت یاب جهانی (GPS) موقعیت هر ماشین را به صورت بلادرنگ بداند. به این ترتیب برنامه ریزی و زمان بندی ها دقیق تر انجام می شوند.

در تابستان 2002 فقط در حدود هفتصد تکنیسین در سیستم بی سیم مورد استفاده قرار می گرفتند و به این ترتیب شرکت می توانست سالانه هفت میلیون دلار صرفه جویی کند. هر یک از این تکنیسین ها قادر بودند نسبت به قبل روزانه یک تماس بیشتر را پاسخ دهند.در اواخر 2002 شرکت قابلیت های بی سیم را برای سیصد تکنیسین دیگر در بیست محل دیگر ارائه کرد و تا سال 2005 این ظرفیت به چند هزار خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد