اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

خرید کارتون چاق و لاغر

کارتون چاق و لاغرمجموعه به یاد مندنی چاق ولاغر مجموعه ای کمدی است که در فروشگاه ما میتونید ین سریال را  تهیه کنید      

این مجوعه دارای دو بازیگر عروسکی بسیار دوست داشتنی داره با پالتوهای بلند

ژانر این مجموعه کمدی است

تاریخچه کلیسال 65:دو عروسک به نام های چاق و لاغر از طرف رئیس بزرگ (که دیده نمی شود) مأموریت داشتند برنامه های جشن دهه فجر را به هم بزنند. چاق و لاغر آن قدر دست و پا چلفتی و بی عرضه بودند که هیچ وقت موفق به انجام دستورات رئیس بزرگ نمی شدند و همیشه او را عصبانی می کردند. (طراحی و ساخت عروسک ها: کامبیز صمیمی مفخم، عروسک گردان ها و گویندگان: حسن پورشیرازی و حسن زارع، نویسنده: بیژن بیرنگ، کارگردان تلویزیونی: مسعود رسام)
سال 66: دوباره سر و کلة چاق و لاغر در برنامة عیدانه (ویژة نوروز که قسمت هایی مثل هاچین و واچین و دانیا داشت) پیدا شد. آن ها باز از طرف رئیس بزرگ برای خرابکاری مأمور می شدند و طبق معمول نمی توانستند از پس خرابکاری ها بربیایند و همین نتوانستن شان کلی ماجراها را خنده دار و هیجان انگیزتر می کرد. (تهیه کننده: علی اصغر آزادان با همکاری بیرنگ و رسام، نویسنده: بیژن بیرنگ، کارگردان تلویزیونی: مسعود رسام، کارگردان هنری: کامبیز صمیمی مفخم، عروسک گردان: حسن پورشیرازی و مهدی وثوق) سال 67:ماجراهای چاق و لاغر همچنان ادامه داشت، این بار در برنامة میلاد فجر . داستان ها همان خرابکاری ها بود و کلافگی رئیس بزرگ. (کارگردان هنری: حسن زارع، تهیه کننده: علی اصغر آزادان)
سال 68:از این جا همه چیز شروع می شود. چاق و لاغر و رئیس بزرگ، همان چیزی می شود که تو ذهن همه مان است. عروسک های زنده ای که راه می روند. قرار می شود قصه ها پخته تر و پرمایه تر شود. این جا رئیس بزرگ (آهی) تصمیم می گیرد از شر دو مأمور خنگ خود خلاص شود و با نقشه هایش چاق و لاغر را از بین ببرد. قرقی (ژیان بدون راننده)، دفتر کارآگاهی و دزدگیر ویژه همگی در این قسمت وارد کار شدند.

(کارگردان چاق و لاغر: امیر قهرایی، تهیه کنندة کل جنگ: آزادان، بیرنگ، رسام)

 تعداد دی وی دی : 2 عدد به صورت چاپ دار
قابل پخش در تمام دستگاه های خانگی و کامپیوتر
زبان : فارسی
کیفیت : مناسب
                   
قیمت:2,800 تومان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد