اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

خرید کارتون قدیمی

در اینجا خرید کارتون قدیمی را مورد تحلیل قرار می دهیم و سعی برآن شده تا علت خرید کارتون قدیمی مورد بحث قرار گیرد چرا افراد سعی می کنند با وجود کارتون های جدید و به روز که از تکنولو‍ژی های جدید نیز در آن استفاده شده هنوز کارتون قدیمی و خرید آن مورد توجه قرار می گیرد در اینجا ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که علت توجه به کارتونهای قدیمی بیشتر به خاطر وجود کودک درون افراد است اگر بشینیم پای کارتون تام و جری یا کارتون Oggy تو وجود خودتان کودکی رو می بینید که هنوز نفس می کشه! هنوز با

لبخندی دلش پر از عشق و با اخمی زهره ش می ترکه! هنوز نگاهش اینقدر معصومه که می تونی ازش ترس یا امید، مهربونی بدون داشتن تضاد (یعنی هیچ وقت حالت کینه و نفرت نمی گیره )، دلخوری و اندوه یا شادی و . . . رو بخونی.پس خرید کارتون قدیمی وجود خاطرات زیبا از دوران کودکی است وبیشتر مورد توجه کسانی است که در دهه گذشته کودک بودند و این کارتون ها را تلویزیون می دیدند و لذت می بردند معمولا این افراد توجه به کارتونهای جدید ندارند و حتی آهنگ های کارتونهای قدیمی نیز برایشان زیبا و خاطره انگیز است.انسانها معمولابهترین دوران زندگی خود را دوران کودکی می دانند و علت این امر را دنیای زیبای کودکانه آن و نداشتن مشکلات زندگی معرفی می کنند ما طی یک نظر سنجی از خریداران کارتون های قدیمی که همگی دارای میانگین سنی 27 تا 35 سال دارند به نتیجه جالبی دست پیدا کردیم.اکثر این افراد علت خرید کارتون قدیمی را

همان یادآوری خاطرات کودکی خود می دانستند لیکن این افراد از لحاظ روانشناسی با خرید کارتون قدیمی و نگاه کردن این کارتونها به کودک درون خود باز می گردند تنها محرک آنها در خرید کارتون قدیمی نیز همین موضوع است وگرنه عقلانی نیست با وجود کارتون های جدید انسان کارتون قدیمی بخرد بلکه خرید کارتونهای قدیمی یک کار کاملا دلی و احساسی است.چشمم را می بندم و خودم را روبه روی یک جعبه سحرآمیز مجسم می کنم. همه دوران کودکی ام را جست وجو می کنم. تصاویر شگفت انگیز کودکی ام را نمی توانم بدون بعدازظهرهای خیال انگیزش به یاد آورم. به خودم می گویم واقعیت های امروزم همان رویاهای کودکی من است؟ باور می کنم و مطمئن می شوم و به خودم دلگرمی می دهم که نسل سومی ها این رویاها را دیگر تجربه نمی کنند. اما دلم می گیرد که نسل های آینده قطعاً دنیای بی لبخند و بی رویایی خواهند داشت. فضایی آکنده از روبات های هوشمند، موجودات شبیه سازی شده، گودزیلاهایی تصنعی و شهرک های صنعتی و زباله های اتمی که دیگر بخش عمده یی از یک تصویرسازی رئال است تا خیال. سپس کارتون های کودکی و نوجوانی ام را همانند یک کنتاکت آلبوم عکس های رنگارنگ مرور می کنم. تنسی تاکسیدو و چاملی، پلنگ صورتی، دوقلوهای افسانه یی، ماجراهای پینوکیو، سفرهای گالیور، یوگی و دوستان، بل و سباستین، خانواده دکتر ارنست، بچه های کوه های آلپ، رامکال و استرلینگ، لوسیمی، سندباد و علی بابا، پسر شجاع، هاچ زنبور عسل، حنا دختری در مزرعه، بچه های مدرسه والت، پت و مت، نیک و نیکو، خانواده وحوش، دهکده حیوانات، پت پستچی، مزرعه سبزیجات، گوریل انگوری، مسافر کوچولو، هاکلبری فین، رابین هود، معاون کلانتر، مورچه و مورچه خوار، پروفسور بالتازار، سایمون در سرزمین نقاشی ها، فوتبالیست ها، الفی اتکینز، واتو واتو، لولک و بولک، افسانه سه برادر، ای کیو سان و بسیاری دیگر از آن کارتون های قدیمی

سحرآمیز که زندگی ما را مملو از رویاهایشان کرده بود، اینها تکه های فراموش نشدنی کودکی و نوجوانی عصرگاهی من است.فصل مشترک همه این کارتون ها عنصر داستانی و شخصیت پردازی آن بود. بنابراین بخش عمده یی از گفتمان و بگومگوهای کودکی ما از دل این کارتون های قدیمی بیرون می زد. بسیاری از خنده ها و گریه های ما، شادی ها و غم های ما، حسرت ها و غرورها، آرزوها و سوداهای ما ملهم و نیز مملو از پرسوناژهای اصلی و فرعی این کارتون های قدیمی بود. به همین جهت معتقدم نسل من رویاپرداز و رویابین بود و دنیایش را با همین رویاها دنبال می کرد. گیرم به خطا و نادرست اما خیالپرداز بود و خیالش را باور می کرد و سپس بارورش می ساخت. مگر نه اینکه عالمان علم و دانش همواره توصیه می کنند کودکان را در معرض رویا، افسانه و اسطوره قرار دهید. حتی مادری، زمانی از اینشتین پرسید چگونه می توانم به پسرم که در ریاضیات استعداد فراوانی دارد کمک کنم تا ریاضیدانی برجسته شود؟ اینشتین پاسخ داد؛ «افسانه و اسطوره های گذشته را برایش بخوانید و تصورات و تخیلاتش را گسترش دهید.» آن زن که به دنبال توصیه های عینی تری بود مدتی بعد همان پرسش را دوباره تکرار کرد و اینشتین همان پاسخ را داد؛ «افسانه و اسطوره ها را در کودکان تان بازنمایی کنید.» به نظرم کارتون های امروزی درست نقطه مقابل انیمیشن هایی هستند که ما در دهه های 60 و 70 مشاهده می کردیم. کارتون های قدیمی چنان داستان پردازی های درخشانی داشت که هنوز بخشی از کودکی درون ما را شکل می دهد. تفاوت دیگری که در این نوع تصاویر هست و به حدت و شدت این دو نسل را از هم دوپاره می کند و دنیاهایشان را متفاوت از هم کرده است، نوع نگاه به گذشته، حال و آینده است. کارتون های قدیمی همواره وامدار اسطوره ها، افسانه ها و داستان های گذشتگان ما بود. به عبارت روشن تر، یک چشم آن به گذشته ها بود و اکنونش را با اقتباس از تجربه اسلاف خود می ساخت اما جرات و جسارت پیشروی به آینده را نداشت. در بخشی از آن همواره دغدغه نسل های گذشته (بچه های کوه های آلپ، مسافر کوچولو، رابین هود، هاچ زنبور عسل، خانواده دکتر ارنست) به چشم می خورد. چون در آن نهاد گرم خانواده و مخصوصاً شخصیت بی بدیل مادر و گاهی پدر تبدیل به یک اسطوره، قهرمان و نوستالژی شده بود. اینها اسطوره و قهرمانان عصر دنیای کهن و تا حدی دنیای مدرنیسم بود. و برخی نیز آرمانخواهی هایی برای تحقق عدالت و مساوات و کوششی برای ساختن یک جامعه برابر بود. آرزوهایی که آدم بزرگ های قرن بیستم میلادی در قالب تصویر و اشکال فانتزی در کودکان همان عصر جست وجو می کردند. بخش دیگر آن جدال ها، کشمکش ها و چالش های زمان حال بود. چالش هایی که توامان شیوه ها و روش هایی بود که برای زندگی در دنیای همان زمان تعبیه شده بود. (تنسی تاکسیدو و چاملی، سفرهای گالیور، سندباد، فوتبالیست ها، مورچه و مورچه خوار) به عبارت دقیق تر کارتون هایی که برای زیستن بهتر، سهل تر و بهینه تر زندگی همان عصر و زمانه تولید شده بود. و بخشی دیگر شخصیت هایی که به دنبال هویت، خودباوری و اثبات خود بودند. (پسر شجاع، رابین هود، ای کیوسان) اینها نمادهای کارتون های دهه های 60 و 70 بود چیزی که امروز کارتون قدیمی نامیده می شود. به نظرم نه در سرزمین ما بلکه در همه جهان همین هدف و نیت دنبال می شد و از الگوی واحدی تبعیت می کرد. دنیای نسل سومی ها اما متفاوت و به کلی متمایز از عصر ماست. کارتون هایی همانند وال - ای، راتاتوی، شرکت هیولاها و بسیاری دیگر از فیلم های علمی - تخیلی که از جهان آینده سخن می گویند. جهانی همراه با پسماند های صنعتی، روبات های هوشمند، شاهراه های اطلاعاتی، سایبرنتیک، زیست گلخانه یی در آن تعریف شده است. این جهان، نشانه یی از عصری است که می خواهد در آینده بر جهان حاکم شود و این کارتون ها غالباً هشداردهنده یا نویددهنده آن است. همان نویدها و هشدارهایی که آلدوس هاکسلی در رمان «دنیای قشنگ نو» حکایت آن را بازگو کرده بود. حکایت «ناکجاآبادها» و پیچیدگی ها و حیرت هایی که این ناکجاآبادها در قرن های آینده خواهند آفرید. نسل سومی ها خودشان را آماده می کنند تا با واقعیت های هولناک تری مواجه شوند بی آنکه رویا و افسانه های آن را دیده یا خوانده باشند. آنها برای تحقق آن آرزویی ندارند، این حس تعلیقی است که در وجودشان سیطره یافته است. چشمم را باز می کنم و به بالای دیوار اتاقم خیره می شوم که این جمله آندره مالرو بر آن نقش بسته است؛ «هیچ افسانه یی با افسانه سینما و تلویزیون برابری نمی کند.» نویسنده کتاب «ضدخاطرات» راست می گفت. این افسانه ها هنوز پس از ربع قرن بخشی از ساحت های ذهنی ما آدم کوچولوهای دیروز است.وران کودکی از تاثیرگذارترین و تعیین‌کننده‌ترین دوران عمر هر فرد است. دورانی که خوب، بد، زشت و زیبا زندگی آینده تمام کودکان را رقم می زند، به همین علت رسانه‌های عمومی به ویژه صدا و سیما به عنوان فراگیرترین رسانه ارتباط جمعی باید به این دوران توجه ویژه داشته باشند اکنون که به دوران کودکی همنسلانمان نگاه و برنامه‌های تلویزیون آن زمان را با برنامه‌هایی که امروز برای بچه‌ها پخش می‌شود، مقایسه می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که شاید از لحاظ فرم در این برنامه‌ها تفاوت و گاهی پیشرفت حاصل شده باشد.ولی عشق و علاقه‌ای که در آن دوران در برنامه سازان دیده می شد، اکنون آشکارا کمتر شده و در تولید برنامه های کودکان به رج زدن تعدادی موضوع از پیش تعیین شده اکتفا می‌شود. در حالی که کار هنری خصوصاً برای کودکان بیش از هر چیز کار دل است.آثار شاخصی چون “محله بهداشت”، “محله برو و بیا”، “مدرسه موش ها”، “کرم شب‌تاب”  و .. اکنون به گفتگوی دو یا چند نفره مجری و عروسک ها بدل شده‌اند و از ابتدا تا انتها مشغول نصیحت کردن کودکان و دادن پیام های بهداشتی، اجتماعی و فرهنگی به آنها هستند. آثار انیمیشن خارجی با مضامین متفاوت و غالباً همان مضامینی که در ساخت برنامه‌های وطنی بدآموزی خوانده می‌شود، به طور مرتب پخش می‌شوند و اتفاقاً بچه‌ها هم به شکل قابل توجهی از این گونه برنامه‌ها استقبال می کنند. دلیل این اتفاق کمرنگ بودن نگاه کارشناسانه در پسزمینه کارهای کودک است.البته در میان

برنامه‌های کودکان و نوجوان کمتر می‌توان به برنامه نسبتا موفق “فیتیله‌ای‌ها” اشاره کرد که چند سال روی آنتن است ، آن هم تا حدی به وادی تکرار افتاده است . این برنامه نه تنها کودکان، بلکه بزرگسالان را همراه خود می‌کند. در این برنامه گروه سه نفره محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی هر هفته سعی می‌کنند با سرودن اشعار جدید و پخش آیتم‌های متنوع برای بچه‌ها فضای متفاوت و شادی را رقم بزنند که نه تنها بچه‌ها سرگرم شوند، بلکه مسائلی را هم یاد بگیرند، اما تنها یک برنامه پاسخگوی نیاز کودکان ما هست؟برای اینکه کودک چیزی را بپذیرد در مرحله اول باید با او همدلی ایجاد کنیم و به همین دلیل ناچاریم تصاویری را مقابل چشمانش بنشانیم که او از دیدن آنها شاد شود و احساس کند عروسک یا کودکی که در تلویزیون می‌بیند، از جنس خود اوست. برنامه‌های عروسکی  تا دوره‌ای  جزو بهترین برنامه‌های کودک و حتی بهترین برنامه‌های تلویزیون بودند. شادی و سرزندگی کودکانه از اولین نشانه‌هایی است که این برنامه‌های عروسکی قادر به بخشیدن آن به مخاطبان هستند، چیزی که در انواع دیگر برنامه‌ها نشانی چندانی از آن نمی‌بینیم.در سال‌های گذشته خلق عروسک‌های شیرین و دلچسب با خصوصیات اخلاقی و رفتاری باورپذیر از مهمترین اتفاقات صدا و سیما بود. البته گروه‌های مشخص و محدودی در این حیطه فعالیت می‌کردند. در گذشته آنها ساعات وسیعی از روز را به خود اختصاص می‌دادند و جالب اینجاست که توانایی جذب مخاطب را در این زمان طولانی داشتند که علت آن بیش از هر چیز به خلاقیت فردی و آشنایی با روحیات کودکانه و مدیوم تلویزیون بازمی‌گردد.در میان این عروسک‌ها، مجموعه “صندوق پست” یا همان کلاه قرمزی و آقای مجری در تلویزیون جایگاه خاصی پیدا کرد و خیلی زود، رفتارها، لحن صحبت و تکیه کلام‌های او فراگیر شد. در دوران پخش کلاه قرمزی کمتر کسی را پیدا می‌کردید که به نوعی با این برنامه درگیر نشده و بخشی از زمانش را به آن اختصاص نداده باشد. البته این اتفاق تنها در مورد کودکان نیفتاد و آن برنامه به سرگرمی مهمی برای بزرگسالان هم تبدیل شد از جمله اتفاقاتی که موجب جذابیت کلاه قرمزی شد، ویژگی‌های رفتاری او بود. کلاه قرمزی از نظر تمام خصوصیات غیر از ظاهر به کودکان شبیه بود. او شعار نمی‌داد. مانند بسیاری از بچه‌ها دروغ می‌گفت، شیطنت می‌کرد و در رویه کار تمام حوادث را به نفع خود تمام می‌کرد. متاسفانه ایراد عمده‌ای که بسیاری از برنامه‌های عروسکی دارند، گذاشتن حرف های تکراری و بزرگ در دهان آدم‌هایی است که گوینده مناسبی برای این عروسک‌ها نیستند وبا جست و خیز‌ها و لحن غلو شده فکر می‌کنندمی‌توانند باکودکان ارتباط برقرار کنند.  این نقصان  مهمترین دلیلی است که باعث ایجاد دافعه در کودکان می‌شود، حتی اگر این نوع عملکردها نتیجه بخش هم باشد، مسلماً نتیجه مثبتی نخواهد داشت و نتیجه آن مشاهده کودکانی است که رفتاری بزرگسالانه و متظاهرانه دارند.ما با ساخت این نوع برنامه‌ها بچه ها را از سن طبیعی و حقوق کودکانه آنان محروم می‌کنیم و بخشی از بهترین و شیرین‌ترین دوران زندگی را از آنها می‌گیریم.  ظاهرا  اغلب برنامه سازان فراموش می‌کنند که اگر می‌خواهند به کودکان صداقت را بیاموزند، اول باید با آنها صادق باشند . سریالی هم چون  ”کلاه قرمزی” این ویژگی را به شکل روشن و بارزی دارا بود . مهربانی و شفقت موجود در صورت و صدای ایرج طهماسب هم موجب شکل گرفتن بده بستان‌های کلامی زیبایی بین او و مخاطب می‌شد که شاید ساعت‌ها بدون کوچکترین احساس کسالت و خستگی تحملش می‌کرد، اما در حال حاضر برنامه‌های عروسکی به لحاظ محتوا و ساختار دارای سطح نازلی هستند.

بچه‌ها بیش از هر چیز نیاز به پرواز ذهن و آموزش‌هایی دارند که به خلاقیت آنها بیفزاید. خلق فضاهای دور از ذهن که توانایی ذهنی کودک را افزایش می‌دهد و ناممکن‌ها را از پیش پای او بردارد، از مهمترین اصولی است که برنامه سازان تلویزیون باید مد نظر قرار دهند.
برخی برنامه‌های کودک تلویزیون مدت‌هاست به لحاظ فرم  گرفتار دور باطل شده‌‌اند. ترکیب عروسک با کسی که او را خاله صدا می‌زند، ترکیبی قدیمی و کسالت بار است که در جدیدترین شکلش جای خاله با عمو، دایی و پدربزرگ عوض می‌شود و در حقیقت تغییر خارق العاده‌ای اتفاق نیفتاده است. فرم پایه همان است که بود و تنها رنگ و لعاب اثر عوض شده است. گویی برنامه‌سازان ما جرات و جسارت رفتن به سمت ساخت‌ها و فرم‌های جدید را ندارند و ترجیح می‌دهند از همان فرم تجربه شده پیشین استفاده کنند.
با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد کودکان امروز چه به لحاظ تولیدات داخلی و به چه لحاظ انیمیشن‌های خارجی خریداری شده نسبت به نسل‌های گذشته نیاز روحی شان تامین نمی‌شود و بعید است خاطرات خوش همانند آنچه نسل دوم از دوران کودکی خود به یادگار دارد برای آینده خود به یادگار ببرند.
در هفته جاری بحث مهم برنامه‌های کودک سیما را با کارشناسان و برنامه سازان دنبال می‌کنیم.

بر همین اساس فروشگاه ما سعی نموده تا آرشیو کاملی از کارتون های قدیمی را برای خرید شما آماده نماید در زیر لیست خرید کارتونهای قدیمی را ملاحظه می کنید.سعی شده تا کارتون های قدیمی مشهر و معروف تلویزیون جمع آوری شود و با نازل ترین قیمت و ارزان ترین قیمت ممکن و کیفیت مناسب عرضه شود.هر حلقه دی وی دی کارتون قدیمی در این فروشگاه به قیمت 900 تومان به فروش می رسد.

خرید کارتون قدیمی برای ما بیدار کننده کودک درون و برای کودکمان موید این جمله اینشتین در پاسخ به مادری است؛ «افسانه و اسطوره های گذشته را برایش بخوانید و تصورات و تخیلاتش را گسترش دهید.»چیزی که هرگز در کارتونهای جدید وجود ندارد و در کارتون های قدیمی موج می زند.خرید کارتون قدیمی برای کودکان وبزرگسالان بسیار مفید خواهد بود


برای ورود به بخش خرید کارتون قدیمی کلیک کنید


کلمات کلیدی:خرید کارتون قدیمی,کارتونهای قدیمی,خرید کارتون های قدیمی,کارتون قدیمی,خرید اینترنتی کارتون قدیمی


کارتون قدیمی :: تیک تاک

بیش از 1.5 سال از فعالیت خرید کارتون قدیمی :: تیک تاک می گذرد.در این 1.5 سال تقریبا سعی نمودیم تمام کارتون های قدیمی را جمع آوری نموده و برای خرید شما عزیزان در سایت قرار دهیم.در این مدت سعی شده تا تمامی خریداران از فروشگا ما رضایت کامل داشته باشند که این موضوع با کیفیت مناسب کارتونهای قدیمی و قیمت منصفانه آنها محقق شده است گواه این موضوع وجود بیش از 2000 خریدار کارتونهای قدیمی در مدت 1.5 سال گذشته است.امیدواریم تا در آینده نیز در زمینه فروش کارتون قدیمی بتوانیم همچنان خدمت گذار شما عزیزان باشیم.برای خرید کارتون های قدیمی به بخش کارتون قدیمی در ستون سمت چپ سایت وارد شده و پس از ورود به این قسمت شما می توانید محصولات ما را مشاهده کنید.در پایان امیدوارم که تمامی محصولات ما مورد نظر شما خریداران محترم قرار گیرد و رضایت مشتری را بتوانیم بدست آوریم

کارتون مهاجران

کلمات کلیدی:کارتون مهاجران,کارتون قدیمی مهاجران,خرید کارتون مهاجران,خرید کارتون قدیمی مهاجران

کارتون مهاجران داستان خانواده ای است که از انگلستان به استرالیا مهاجرت کرده و تادر آنجا مزرعه ای برپا کنند و به کشاورزی مشغول گردند اصل داستان حول شخصیت لوسی و مشکلات و هیجانات این دختر در طی سفر و مهاجرت می چرخدکارتون مهاجران یک انیمیشن ژاپنی است که توسط شرکت نیپون و بر اساس رمان رنگین کمان فیلیپس پیدینگتون استرالیایی ساخته شده است

http://tajrobehayeeazad.files.wordpress.com/2009/10/mohajeran123.jpg

تعداد دی وی دی:7 عدد

زبان:دوبله فارسی

قیمت:6800 تومان