اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

پلنگ صورتی

مجموعه کلیه کارتونهای پلنگ صورتی با کیفیت عالی
  ۳ دو دی وی دی قایل پخش بر روی کامپیوتر و تمامی دی وی دی

قیمت ۲۷۰۰ تومان

http://www.dodaj.rs/f/3x/AF/4jD0SUHK/pink-panther.jpg

پلنگ صورتی را کمتر کسی پیدا می شود که نشناسد. پلنگ دوست داشتنی که با ماجراهای سر راه خود با خونسردی کامل برخورد میکند. اگر فکر می کنید خاطرات شما زنده می شود با ما همراه باشید.

مجموعه کلیه کارتون های پلنگ صورتی با کیفیت عالی در 124 قسمت و در 2 DVD گرد آوری شده است. این مجموعه در کامپیوتر و در دستگاه های پلایر خانگی با پشتیبانی از Divx قابل اجرا می باشد.

https://www.hotmoviesale.com/dvds/4668/1/The-Pink-Panther-Classic-Cartoon-Collection-Vol-1.jpg

پلنگ صورتی اجرای هنرمندانه ‌ای است از امیال و آرزوهای فروخفته و برآورده نشده ما «آدم بزرگ‌ها». منطق حاکم بر روابط «صورتی» با آدم‌های دور و برش یک منطق «کاریکاتوری» است نه یک منطق «کارتونی». ما با پلنگ صورتی فارغ ‌البال می‌دویم ، توسط اتومبیل‌های در حال حرکت زیر گرفته می‌شویم ، از بالای پشت بام یک آسمان‌ خراش به پایین سقوط می‌کنیم ، از انفجار مهیب یک بمب در دو قدمی ‌مان شوکه می‌شویم ، ویران می‌شویم ، تغییر شکل می‌دهیم اما دوباره قد راست می‌کنیم ولو با پیکری زخمی خرامان خرامان راه را ادامه می‌دهیم. این خودِ خود زندگی است. او یکی از ماهاست یکی از خودمان که می‌خواهد در کمال خونسردی ، همه قواعد و قوانین حاکم بر محیط زیستش را برای رسیدن به هدفی نه چندان با ارزش نقض نماید.

https://www.hotmoviesale.com/dvds/117606/1/The-Pink-Panther-Classic-Cartoon-Collection.jpg

جهان پر از رخوت و سکون پلنگ صورتی را همیشه یک حادثه ظاهرا بی‌اهمیت دستخوش آشفتگی می‌سازد. اما او ابتدا با متانت بعد با زیرکی و در نهایت با یک جنون بی‌حد و حصر می‌کوشد تا عامل مخِل آرامشش را حذف نماید ! در این میان ما به عنوان ناظری بیرون ( و شاید درون ) صحنه با ملغمه ‌ای از احساسات گوناگون بشری همچون فداکاری ، محبت ، خشم ، غم ، و ... در وجود این موجود عجیب اما ملموس و بسیار واقعی صورتی رنگ مواجه می‌گردیم. در پهنه بیکران این کشمکش ‌ها گاه او به موفقیت می‌رسد و لبخند سرمستانه‌ ای بر چهره‌اش جا خوش می‌کند و گاه چنان به زمین می‌خورد که ...

هر کدام از 124 قسمت کارتون پلنگ صورتی دارای مدت زمان هوشمندی است. این محدودیت زمانی به قدری هوشمندانه طرح ‌ریزی شده که داستان هر اپیزود برای بیننده نه کشدار و مطول به نظر می‌آید ، نه بیش از حد جویده جویده و ناقص. داستان ، زمان و ریتم درست قالب یکدیگرند و چیز اضافه‌ای از کل اثر بیرون نمی ‌زند اما امتیازات انیمیشن پلنگ صورتی به همین فاکتورها ختم نمی‌گردد ؛ سازندگان مجموعه هنوز یک برگ برنده دیگر برای رو کردن را در آستین دارند :

موسیقی سحرآمیز «هنری مانچینی» که اینک به تاریخ پیوسته و در حافظه صورتی درصد قابل توجهی از ساکنین کره زمین ثبت شده است! ملودی معروف و جادویی «مانچینی» به قدری دقیق توازن پاهای پلنگ صورتی هنگام گام برداشتن را شکل بخشیده و همراهی کرده که اگر قرار باشد از پهنه نقاشی ‌ها حذفش کنیم ، گویی که چیزی را از دست داده‌ایم! انگار که بدون این ملودی راه رفتن و خرامیدن پلنگ صورتی هیچ لطفی ندارد و انگار که به ریتم و دینامیزم کل انیمیشن خدشه عظیمی وارد شده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد