اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اس ام اس تولد اس ام اس جدید اس ام اس فلسفی اس ام اس تنهایی اس ام باحال

خرید کارتون سندباد (دوبله فارسی)

خرید کارتون سندباد (دوبله فارسی)

کارتون سندبادمجموعه کامل سریال سندباد با دوبله زیبا و خاطره انگیز فارسی قابل پخش در DVD Player های خانگی . شاید کسی بین شما نبوده باشد که این کارتون را ندیده باشد ولی یکی از جالب ترین کارتون هایی است که تا حالا هر کسی دیده

داستان این کارتون برداشتی از هزار و یکشب که در اصل ایرانیست ولی چون ماجراهای آن در بغداد اتفاق می افتد (آن زمانها بغداد جزو ایران بوده است) با نام “شبهای عربی ” مشهور است.
سندباد محصول کشور ژاپن بود سال ۱۹۷۵ به کارگردانی (فومیو کوروکاوا -هیکو اکازاکی) ساخته شده ،سندباد پسری که به دنبال ماجراجویی است و شخصیت اصلی کارتون است.

در داستان‌های ایرانی چنین است که سندباد، ناخدای سیستانی پرآوازه ایران، سکان را اختراع نمود. و قدیمی ترین نمونه های کشف شده سکان نیز مربوط به کشتیهای ایرانی است. سِندباد که در فارسی روزمره ایران به گونه سَندباد هم تلفظ می‌‌شود در بنیاد به معنای بادی است که از سوی رود بوزد. (جالب اینجاست که سند باد در زبان انگلیسی به صورت sendbad نوشته می شود) ولی جدا از این معنا سندباد بیشتر یک چهره داستانی کهن ایرانی است که از او به همراه لقب سندباد دریایی، سندباد دریانورد یا سندباد بحری نام برده شده است. داستان سندباد را از دوره می‌‌دانند. این داستان در قصه‌های هزار و یکشب هم گنجانده شده و به میان عربها هم راه یافته است و اروپاییان آن را از ایشان گرفته اند. داستان سندباد امروزه سوژه چندین فیلم سینمایی و پویانمای گوناگون در جهان شده است.

این کارتون در ایران در اواخر دهه شصت و اوایل هفتاد خورشیدی از طرفداران بسیاری برخوردار بوده است. کارتون به صورت سریالی بوده و بر اساس داستان های سندباد بحری ساخته شده است.

  • نام : سندباد
  • نام انگلیسی : Sindbad the Sailor
  • نام ژاپنی : アラビアンナイト シンドバットの冒険
  • محصول شرکت : نیپون انیمیشن
  • کشور : ژاپن
  • سال : ۱۹۷۵ توجه: (نسخه دوبله)
    مجموعه کارتون بسیار زیبا و خاطره انگیز سندباد بصورت دوبله فارسی ارائه شده در ۴DVD قابل پخش در کامپیوتر و همه DVDPlayer های خانگی تقدیم به تمامی علاقمندان این کارتون بصورت کپچر شده عرضه می شود. البته با توجه به قدیمی بودن کارتون نمی توان انتظار کیفیت بسیار بالا را داشت و دارای کیفیت متوسط می باشد که امیدواریم با توجه به پرطرفدار و خاطره انگیز بودن آن مورد توجه قرار گیرد
  •  تعداد دی وی دی : 5 عدد به صورت چاپ دار
    قابل پخش در تمام دستگاه های خانگی و کامپیوتر
    زبان : فارسی
    کیفیت : مناسب
                        
    قیمت:5,500 تومان

    نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد