-
سایت کسب درامد ایران
1390/01/21 15:04
سایت کسب درامد ایران آرنا یک سایت بسیار عالی و معروف برای کسانی است که بدون سرمایه می خواهند درامد داشته باشند.هر چند پرداخت های این سایت نبر اساس فروش است ولی در عوض سایت بسیار مطمئنی است و دوستان می توانند در ین سایت کسب درامد اینترنتی کنید سایت کسب درامد
-
سایت بسیار خوب برای کسب درامد
1390/01/21 15:03
این هم یک سایت بسیار خوب برای کسب درامد است. این سایت حداقل پرداخت دارد و هر هفته یعنی ماهی 4 بار درامد شما را واریز می کند .به حساب شما واریز میکند در این سایت به روشهای زیر میتوانید درآمد کسب کنید ایجاد فروشگاه کاملا رایگان ساختن وبلاگهای متعدد درامد تلفنی ارسال ایمیل تبلیغاتی و..... برای ورود به این سایت کسب درامد...
-
راه کسب درآمد معرفی شد
1389/12/17 09:00
کلمات کلیدی:راه کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی,کسب درآمد داشتن,بهترین راه کسب درآمد به وبلاگ کسب درآمد خوش آمدید در این وبلاگ راه کسب درآمد معری می شود برای داشتن یک کسب درآمد اینترنتی ایده ال شما می توانید از سایت ایران آرنا که یک سایت معتبر در زمینه کسب درآمد است استفاده کنید. تگهای راهنمای موتورهای جستجو:کسب درآمد...
-
کسب درآمد اینترنتی برای کسب درآمد
1389/12/17 08:54
کلمات کلیدی:کسب درآمد,برای کسب درآمد اینترنتی,کسب و کار اینترنتی,کسب درآمد اینترنتی از,کسب درامد اینترنتی در به وبلاگ کسب درآمد اینترنتی خوش آمدید برای کسب درآمد اینترنتی از سایت کسب درامد با ما باشید ما به شما کسب درآمد از اینترنت را اموزش می دهیم بهترین سایت های کسب درامد را به شما معرفی می کنیم و شما را به داشتن یک...
-
بهترین روش کسب درآمد با ایران آرنا
1389/12/17 08:47
کلمات کلیدی:کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی,کسب درآمد از اینترنت,کسب و کار اینترنتی,کشب درآمد با اینترنت,کسب درآمد در اینترنت به وبلاگ کسب درآمد خوش آمدید.در این وبلاگ بهترین روش کسب درآمد به صورت اینترنتی آموزش داده می شود امروز قصد داریم تا بهترین روش کسب درآمد را که در حال حاضر در ایران بهترین روش است را به شما معرفی...
-
تغییر ماهیت کار با بازار الکترونیک
1389/12/10 09:34
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 تغییر ماهیت کار در عصر دیجیتال ساختار کار و پیاده سازی آن رو به تغییر است. این امر در جلوی دیدگان ما اتفاق می افتد. برای مثال موسسات به دلیل افزایش رقابت در بازار جهانی باید تعداد کارمندان خود را کاهش داده و فقط از پرسنل متخصص استفاده کنند و در صورت...
-
بازار الکترونیک و تبدیل سازمان ها
1389/12/10 09:34
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 تاثیر دوم بازارهای الکترونیکی به عقیده Bloch et al.(1996) تبدیل و تغییر شکل سازمان هاه است در این جا با دو تغییر سازمانی مهم آشنا خواهید شد: آموزش سازمانی و تغییر ماهیت کار. فناوری و آموزش سازمانی رشد وتوسعه سریع تجارت الکترونیکی، فرضیه ای داروینی...
-
بهبود بازاریابی مستقیم
1389/12/10 09:30
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 بازاریابی مستقیم به روش سنتی توسط سفارش پستی ( کاتالوگ ها) و تلفن ( بازاریابی تلفنی ) انجام می شد. طبق یافته های وزارت بازرگانی ایالات متحده درسال 2001 پست مستقیم فروشی معادل صد و ده میلیاد دلار در ایالات متحده داشته است که فقط پنج میلیارد دلار آن (...
-
تحلیل پورتر از رقابت در صنعت
1389/12/10 09:29
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 در مدل نیروهای رقابتی پورتر پنج عامل اصلی رقابتی وجود دارد که باعث می شود صنعت از لحاظ ساختاری جالب توجه تر شود. این عوامل در تعامل با یکدیگر مشخص می کنند ارزش اقتصادی حاصله به چه نسبتی بین اعضای صنعت تقسیم شود. چنین تحلیلی از صنعت به شرکت ها کمک می...
-
تاثیرات تجارت الکترونیکی بر فرآیندهای کسب و کار و سازمان ها
1389/12/10 09:29
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 داده آماری و تحقیقات رسمی زیادی در مورد تاثیرات تجارت الکترونیکی قابل دسترس نیست، زیرا این حوزه بسیار نسبی و جدید است . بنابراین مبحث ارائه شده در این بخش عمدتاً مبتنی بر عقاید، منطق و داده های واقعی متخصصین است. فناوری های جدید وب، فرصت های زیادی...
-
عوامل رقابتی
1389/12/10 09:28
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 رقابت در تجارت الکترونیکی بسیار شدید است زیرا معاملات Online عوامل زیر را به وجود می آورند: هزینه های پایین تر جستجو برای خریدار : بازارهای الکترونیکی هزینه های جستجو برای اطلاعات مربوط به محصول را کاهش داده و حتی به صفر می رسانند. این امر بر رقابت...
-
I-MODE : پورتال سیار موفق
1389/12/10 09:27
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 برای مشهود تر شدن گسترش روز افزون تجارت سیار، اجازه دهید پورتال (nttdocomo.com)DoCoMo را مورد بررسی قرار دهیم که پیشگام در سرویس بی سیم بوده و در ژاپن بین سال های 1999 و 2000 انقلابی به پا کرده است. کاربران i-mode با چند بار کلیک کردن روی handset می...
-
رقابت در اقتصاد دیجیتال
1389/12/10 09:27
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 یکی از تاثیرات مهم اقتصادی تجارت الکترونیکی مزایای آن برای رقابت است که در ادامه با آن بیشتر اشنا خواهید شد. اکوسیستم اینترنت مدل رقابت در اقتصاد اینترنتی بیشتر شبیه به ارتباطات درونی وب است تا مدل سلسله مراتبی و فرمان – کنترل که در اقتصاد صنعتی...
-
سیستم بی سیم پپسی بهره وری را افزایش داده است.
1389/12/10 09:27
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 (PBG;pbg.com)Pepsi Bottling Group بزرگ ترین تولید کننده ، فروشنده و توزیع کننده پپسیی کولا تلاش فراوانی برای استفاده از دستگاه های خودکار فروش پپسی به عمل آورده و کاغذ بازی های فراوانی برای یافتن قطعات و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر این دستگاه ها می...
-
آینده نوین بخش تجارت سیار
1389/12/10 09:25
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 از سال 1999، تجارت سیار یکی از موضوعات بحث برانگیز به طور کلی در IT و به طور خاص در تجارت الکترونیکی بوده است. قابلیت حمل ابزارها به طور کلی روش برقراری ارتباط بین مردم و شرکای تجاری را تغییر داده و شکل دیگری به ارتباطات و همکاری ها بخشیده است. به...
-
تجارت الکترونیکی در محیط بی سیم : تجارت سیار
1389/12/10 09:25
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 تجارت الکترونیکی در محیط بی سیم : تجارت سیار Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 گسترش روز افزون کاربرد شبکه های بی سیم و سیار، ( Handset ها ، PDA ها و غیره ) و نرم افزارهای میانجی (نرم افزارهایی که ماژول های برنامه...
-
مبادله پایاپای و مذاکره Online
1389/12/10 09:24
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 دو مکانیزم وجود دارند که روز به روز شهرت بیشتری در تجارت الکترونیکی پیدا می کنند : مبادله پایاپای و مذاکره الکترونیکی . مبادله پایاپای Online مبادله پایاپای با معاوضه کالا و خدمات ، قدیمی ترین روش تجارت است. امروزه این امر عمدتاً بین سازمان انجام می...
-
مذاکره Online
1389/12/10 09:24
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 برای تعیین قیمت های پویا باید از روش مذاکره استفاده کنید. از تعیین قیمت به روش مذاکره معمولاً برای قیمت گذاری محصولات بسیار گران یا ویژه استفاده می شود. ضمناً از این روش قیمت گذاری استفاده می شود که تعداد زیادی از کالا به فروش می رسد. درست مانند...
-
تاثیرات حراجی
1389/12/10 09:24
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 چون اقلام به حراجی گذاشته شده بسیار متنوع هستند، منطق موجود در پشت حراجی و انگیزه شرکت کنندگان در آن نیز کاملاً متفاوت است . تاثیرات حراجی های الکترونیکی را می توان به صورت زیر بیان کرد: حراجی به عنوان مکانیزم مشارکت : از حراجی ها بیش از پیش به...
-
محدودیت های حراجی الکترونیکی
1389/12/10 09:23
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 حراجی های الکترونیکی دارای چند محدودیت نیز می باشند. مهم ترین محدودیت مربوط به امنیت پایین، امکان کلاهبرداری و تعداد اندک اعضای شرکت کننده است. امنیت پایین : برخی از حراجی های C2C که در اینترنت برگزار می شوند ایمن نیستند، زیرا در محیطی مجازی برگزار...
-
چندین فروشنده ، چندین خریدار
1389/12/10 09:23
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 زمانی که چندین روشنده و چندین خریدار وجود داشته باشد، قیمت های پیشنهادی خریداران و فروشندگان بر اساس تعداد کالا تطبیق پیدا می کند. بازارهای سهام و کالاهای اساسی نمونه هایی از این پیکربندی هستند. خریداران و فروشندگان می توانند افراد حقیقی یا تجار...
-
یک فروشنده ، چند خریدار
1389/12/10 09:22
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 در این پیکربندی، فروشنده از روش مزایده استفاده می کند. در این روش فروشنده پیشنهاد قیمت را از چندین خریدار جویا می شود. چهار نوع مزایده وجود دارد : مزایده های انگلیسی و آمریکایی که در آن قیمت های پینشهادی به تدریج افزایش می یابند و مزایده های آلمانی...
-
قیمت گذاری پویا و انواع حراجی
1389/12/10 09:22
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 قیمت گذاری پویا و انواع حراجی Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 خصوصیت اصلی حراجی ها این است که مبتنی بر قیمت گذاری پویا هستند. منظوراز قیمت گذاری پویا قیمت هایی است که ثابت نیستند و با تغییر عرضه و تقاضا در بازار...
-
حراجی های سنتی و الکترونیکی
1389/12/10 09:21
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 حراجی های سنتی و الکترونیکی Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 حراجی های سنتی و فیزیکی هنوز هم مرسوم هستند. البته حجم معاملات صورت گرفته در حراجی های الکترونیکی بسیار بیشتر بوده و رو به افزایش نیز هست. محدودیت های...
-
حراجی ها، یکی از مکانیزم های بازار الکترونیکی
1389/12/10 09:20
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 حراجی ها، یکی از مکانیزم های بازار الکترونیکی Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 یکی از جالب ترین مکانیزم های بازار در تجارت الکترونیکی ، حراجی های الکترونیکی هستند که از آن ها در مدل های G2C,G2B,C2C,B2B,B2C و غیره...
-
سبد خرید
1389/12/10 09:20
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 سبد خرید الکترونیکی یکی از فناوری های پردازش سفارش است که به مشتریان اجازه می دهد اقلام انتخاب شده برای خرید را در کنار هم گرد آورده و به خرید ادامه دهند. از این دیدگاه این فناوری شبیه به سبدهای خرید در دنیای واقعی است. برنامه نرم افزاری سبد خرید...
-
موتورهای جستجو و عامل های هوشمند
1389/12/10 09:19
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 منظور از موتور جستجو، یک برنامه کامپیوتری است که می تواند به پایگاه داده منابع اینترنت دسترسی یافته اطلاعات یا واژه های کلیدی خاصی را جستجو کرده و نتایج را گزارش دهد. برای مثال مشتریان مایلند از محصولات خاصی( مثلاً می خواهند اطلاعاتی در مورد محصولی...
-
پیاده سازی کاتالوگ های الکترونیکی
1389/12/10 09:19
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 پیاده سازی کاتالوگ های الکترونیکی در مقیاس کوچک بسیار ساده است. اما تبدیل کاتالوگی بسیار بزرگ به کاتالوگ الکترونیکی کار ساده ای نیست، زیرا باید سیستم پشتیبانی از مشتری را نیز برای آن تهیه کنید.
-
کاتالوگ های الکترونیکی BOISE CASCADE
1389/12/10 09:18
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 شرکت Boise Cascade OfficeProducts که در حال حاضر بخشی از Office Max است( officemaxsolutions.com ) ازمحل عمده فروشی و خرده فروشی پنج میلیارد دلار در آمد دارد. مشتریان B2B این شرکت شامل بیش از صد هزار شرکت بزرگ و یک میلیون شرکت کوچک یا افراد حقیقی...
-
کاتالوگ های سفارشی
1389/12/10 09:18
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 کاتالوگ های سفارشی Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 منظور از کاتالوگ سفارشی کاتالوگی است که به طور خاص برای شرکتی که یکی از مشتریان صاحب کاتالوگ است طراحی می شود. می توان با اعمال تغییراتی در این کاتالوگ از آن...